Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Konfigurasjon av I-Pace

Startet av jokr, fredag 11. mai 2018, klokken 09:12

« forrige - neste »

fantonsen

Du finner prislister m.m. for bl.a. I-Pace litt nede på denne siden:
https://www.jaguar.no/priser-og-brosjyrer
8) I-Pace S | Firenze red | September 2018
:) InControl: S20C_20.43.1-618886 | Telematics: 18.2 | BECS: BP-AAE-BC-AC-BE

KHNFRA

Så vidt jeg ser, star det ikke priser på tilbehør der heller. Det er priser på tillvalg når du konfigurerer, men tilbehør som matter, takstativ etc. står det ikke priser på. Takstativ (Crossbar) koster for øvrig 3750,- I følge Motorpool. Regner med at Thule etter hvert kommer med noe rimeligere ;-)

xref

Er vinterhjul inkludert i prisen man får gjennom konfigurstoren på nett? Ganske dårlig med info der synes jeg.
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

Elbildilla

Nei, vinterhjul kommer i tillegg. Kan ikke velges i konfiguratoren.

xref

Ok. Er det andre åpenbare ting som ikke er inkludert? Soltak osv?
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

AJ82

#35
Sitat fra: xref på tirsdag 19. juni 2018, klokken 17:48
Ok. Er det andre åpenbare ting som ikke er inkludert? Soltak osv?

Du mener at det burde være åpenbart at vinterhjul og soltak er standard? På IPace vil standard utstyr variere med modell.

Hvis du går inn på konfigurator får du oversikt over standard utstyr og prøver du å bygge får du opp ekstrautstyr.

https://buildyour.jaguar.com/jag2/r/model/_/no_no/i-pace/3gahl?_ga=2.136950194.321949899.1529424524-651401122.1520113491

A.J.
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

daktari

Finnes ikke soltak i klassisk forstand, det finnes glasstak, sortmalt tak (utvendig) og vanlig stål. Fra dyrest til billigst.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

xref

Sitat fra: daktari på tirsdag 19. juni 2018, klokken 18:20
Finnes ikke soltak i klassisk forstand, det finnes glasstak, sortmalt tak (utvendig) og vanlig stål. Fra dyrest til billigst.

Og hva er inkludert med HSE Launch Edition?
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

Nordlands

Panorama glasstak er inkludert med alle launch-edition biler, se forøvrig utstyrsliste fra forhandler gjengitt i denne tråden:
https://elbilforum.no/forum/index.php?topic=37526.0
I-Pace HSE launch edition - Prod 30.08.18 - Levert 02.11.18

xref

Takk for tips!

Er det noe annet som kan/må specces utover vinterhjul som ikke fremgår i konfiguratoren på nett?
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

S.S

Sitat fra: daktari på tirsdag 19. juni 2018, klokken 18:20
Finnes ikke soltak i klassisk forstand, det finnes glasstak, sortmalt tak (utvendig) og vanlig stål. Fra dyrest til billigst.
Finnes ikke ståltak på I-Pace.  «Alt» er aluminium. ;-)

GreenBeHH

Hei !
Dette er meget forvirrende og jeg brukte mye tid på å studere forskjellene mellom Launch Edition (SE og HSE) og hva dette betyr ift. standard SE og HSE.  Min anbefaling er å glemme Launch Edition, hvis du ikke har fått et tilbud om å overta en tidlig leveranse.  Bruk konfiguratoren og ta med det du ønsker, med basis i S, SE eller HSE.  Konfigurasjon av S har fått noen begrensninger, SE og HSE virker til å være fleksible.
Jeg har bestilt en HSE LE, men enda er jeg usikker på hva jeg egentlig får.  I oversikten som det er referert til ovenfor så er det forvirring rundt Air Suspension og Adaptive Dynamics på en HSE (brukermanualen tilsier at det henger sammen).
eGolf m/varmepumpe, levert 22.05.2015

Nordlands

Sitat fra: xref på tirsdag 19. juni 2018, klokken 20:22
Er det noe annet som kan/må specces utover vinterhjul som ikke fremgår i konfiguratoren på nett?
Alt i tilbehørskatalogen - f.eks. gummimatter, skvettlapper, crossbars, tilhengerfeste etc.
I-Pace HSE launch edition - Prod 30.08.18 - Levert 02.11.18

Nordlands

Sitat fra: GreenBeHH på tirsdag 19. juni 2018, klokken 20:39
I oversikten som det er referert til ovenfor så er det forvirring rundt Air Suspension og Adaptive Dynamics på en HSE (brukermanualen tilsier at det henger sammen).
Min forståelse er at luftfjæring jf. konfigurator er et separat valg som gir bedre og høydejusterbar fjæring, mens adaptive dynamics (som krever luftfjæring) i tillegg gir elektroniske regulerbare dempere og bevegelsessensorer. Dette vil stemme med det som leveres til øvrige JLR modeller. Jeg tror kanskje ikke brukermanualen er riktig for alle kombinasjoner.
I-Pace HSE launch edition - Prod 30.08.18 - Levert 02.11.18

GreenBeHH

I manualen så står det at det er avhengig av utstyr om en har 'Adaptive Dynamics and Configurable Dynamics' og det samme på 'Adaptive Surface Response (AdSR)'.
Så jeg forventer at jeg har Adaptive Dynamics når jeg har luftfjæring, noe annet vil skuffe meg.  Forsøker å få det avklart med selger, men jeg er redd for at en del spørsmål vil stå ubesvart inntil bilen kommer.  Av den grunn så anbefaler jeg nye kjøpere om å glemme Launch Edition versjonene.
eGolf m/varmepumpe, levert 22.05.2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA