Anbefalinger på tilleggsutstyr

Startet av EmilJ, søn 06. mai 2018, kl. 19:30

« forrige - neste »

downlow

Sitat fra: Roar Nicolaisen på man 21. mai 2018, kl. 22:30
Noen som har montert originale skvettlapper og kan dele erfaringer og evt bilder?

Hvorfor vil du ha skvettlapper? Klarer ikke finne noen god grunn til å bruke mange tusen på dette, men er vel en "god grunn" til at de selger dette som extra utstyr
2017 Leaf Tekna 30 kWh

Roar Nicolaisen

Sitat fra: downlow på lør 26. mai 2018, kl. 12:27
Noen som har montert originale skvettlapper og kan dele erfaringer og evt bilder?

Hvorfor vil du ha skvettlapper? Klarer ikke finne noen god grunn til å bruke mange tusen på dette, men er vel en "god grunn" til at de selger dette som extra utstyr

Tenker lakkslitasje/steinsprut. Men er usikker på hvor effektive disse originale er...

ThomasEL

Sitat fra: Roar Nicolaisen på søn 27. mai 2018, kl. 23:51

Tenker lakkslitasje/steinsprut. Men er usikker på hvor effektive disse originale er...

Jeg har hatt de originale skvettlappene på min 2015 Leaf, og har også bestilt disse til min nye 2018 Leaf som jeg har i bestilling. Jeg ville aldri tenkt tanken på å IKKE ha skvettlapper på en ny bil, nettopp med tanke på steinsprut. Men må innrømme at det bare er slik jeg har tenkt. Hvor effektivt det er  i praksis vet jeg ikke, men føler de har gjort jobben.
Skoda Enyaq 85X Sportline Max (2026)

Audi e-tron 55 AS (solgt)
Skoda Citigo (solgt)
Audi e-tron 50 (solgt)
Leaf N-Connecta 40kWt (solgt)
Leaf Acenta 24kWt (solgt)

meitran

Tidligere var dette standard på alle biler og ikke ekstrautstyr. Men de tjener jo mer penger på å selge det som et tillegg vil jeg tro. Jeg ser på skvettlapper som noe jeg må ha, selv om det koster håpløst mye. Beskytter bilen bedre mot steinsprut.

Joltus

Det var ekstrautstyr på begge mondeoene eg har hatt....

Trekkoppbil

Anbefalt ekstrautstyr:

• Maiblomst
  • Sjalusi på bakruta
  • Terninger
  • Gummipisk under bilen

EmilJ

Noen som har bestilt, evt har researchet, pakken paint protector?

meitran

Hentet ut nye gulvmatter i dag.

https://www.gytisautek.no/nissan-leaf-2018-gulvmatter-4-stk

Dekker mye bedre enn de orginale mattene. Er også med matte som brettes over opphøyningen på gulvet mellom baksetene. Myk og solid gummi i høy kvalitet!

MrOtto

Sitat fra: meitran på man 28. mai 2018, kl. 13:31

Tidligere var dette standard på alle biler og ikke ekstrautstyr. Men de tjener jo mer penger på å selge det som et tillegg vil jeg tro. Jeg ser på skvettlapper som noe jeg må ha, selv om det koster håpløst mye. Beskytter bilen bedre mot steinsprut.

Skvettlapper foringer aerodynamiske egenskaper.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA