Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

om elektriske biler

Startet av adrian86, mandag 30. april 2018, klokken 20:02

« forrige - neste »

adrian86

Link til spørreskjema er fjernet av admin.

brako79

Valgmulighetene for bosted bør endres:
* Bor i en by med opp til 200.000 innbyggere
* Bor i en by med mer enn 500.000  innbyggere

Hva da med de som bor i en by med mellom 200.000 - 500.000 innbyggere? :-)
///Mvh
Kristian
'21 ID.4 1st
'17 e-Golf
venter på '22 iv80X
-
'10 BMW F800ST

Troald

Det bør også være mulig å krysse av for flere enn en bil. Jeg sluttet etter spm 1 da vi nå har 2 elektriske biler i husstanden.
Renault Zoe ZE40 Life mars 2017
Nissan Leaf 40 LE april 2018

vangli

Hei. goo.gl, som er en url forkorter fra Google, er skummel da en ikke vet hvor en havner. Brukes en del av kriminelle for spam. Jeg tørr ikke klikke på slike lenker hvis jeg ikke er 100% trygg på den som har lagd lenka. Hvilken nettside landet dere på?

Mvh Bent
Leaf eier fra 24/1-2012

elekTrond

#4
Godt poeng, Vrangli! :+1: Elbil-entusiasten og NTNU-studenten i meg overstyrte den regulære, sunne paranoiaen, så jeg klikket ukritisk i veg i går kveld.

URL #1 førte meg til:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd7qQKpKi1tMNmPprPmuOGbc_U55_xdBRLrasCSTUQfcv2t3w/viewform

Først stusset jeg litt på språkføring/korrekturlesing (se quote under). Dernerst husket jeg at google ikke er min aller nærmeste venn, så jeg nøyde meg med å se på spørsmålene ...

SitatThe survey is dedicated to the users of electric cars.
Dear Sir/Madame
The following survey is dedicated to the users of electric cars. The research is annonymous. Your given anserws will not be revealded to anyone. They will undergo general analysis. Results gathered in described way will be used exclusively to complete thesis concerning electric cars.
You are kindly asked to read through the questionnaire and fill up the questions, following the instructions given.
Time 8 min
Contact: hadrians1986 [at] gmail.com
'13 Mjau

Amoss

Sitat fra: brako79 på onsdag 02. mai 2018, klokken 08:09
Valgmulighetene for bosted bør endres:
* Bor i en by med opp til 200.000 innbyggere
* Bor i en by med mer enn 500.000  innbyggere

Hva da med de som bor i en by med mellom 200.000 - 500.000 innbyggere? :-)

... for å ikke glemme de som hverken bor i by eller "landsby"/tettsted.
Model S 85D

moderator 2

Har slettet link til spørreundersøkelsen, og sendt mail til trådstarter for å få vite mer om studier/undersøkelse etc.

Lars
Forum admin
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA