Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Følger det med type 2 kabel

Startet av prophan, lørdag 28. april 2018, klokken 10:31

« forrige - neste »

prophan

Hei jeg fikk utlevert bil i slutten av august 2017. Skulle det ha medfulgt type 2 kabel?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

Espen Hugaas Andersen

Alle bestilt etter ca første mai skal ha Type 2 kabel. Når ble bilen bestilt?
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Anders Heibø

Lurer på om de var tom en periode. Ta kontakt med servicesenter så kan du sikkert få en utlevert.
P1202 - Vin P14434 - Grønn P85+
Vin F095710 - Hvit X100D
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt skriftlig godkjennelse.

prophan

Takker for svar. Da hører (krever) jeg med SC.
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

Epleskreller

Som skrevet lenger opp var det ikke inkludert tidligere. Jeg fikk det heller ikke til min forrige Model X 100D. Det kom an på bestillingstidspunket. For inventory var det sikkert mulig å bestille enda senere uten å få med kabelen..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

CaZpaH

Jeg fikk ikke utlevert samtidig med bilen pga. De var tom. Ringte dem etter en uke og da hadde de fått inn igjen og fikk den utlevert samme dag som telefonen ble tatt.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA