Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Takstativ

Startet av Nyzeta, tirsdag 24. april 2018, klokken 00:05

« forrige - neste »

Nyzeta

Hei

Er det noen som har takstativet til Nissan på nyleafen? Kan dere sjekke om det er noen delenummer PÅ selve gummiklossene og festene? Det er vel rebranded thule?
Bosted: Orkland Nettsted: ChristianJensen.no
El-Biler:
  • Nissan Leaf 2012/24kwh(solgt)
  • Nissan Leaf 2017/30kwh(solgt)
  • Nissan Leaf 2018/40kwh(solgt)
  • Nissan Leaf 2020/62kwh(solgt)
  • Tesla Model 3 SR 2022
  • Mustang Mach E AWD SR 2022

Ruggen

Det er rebranded Thule ja. Hadde vært fint om noen som har kunne sett etter dette.

harruz

jeg melder meg også på denne tråde. Får bilen min om 2 dager, så jeg vet ennå ikke noe om dette. Men jeg håper å finne det ut.   :)
1.gen Leaf
2.gen. Leaf
Ioniq 5

SveinE

Sitat fra: Nyzeta på tirsdag 24. april 2018, klokken 00:05
Hei

Er det noen som har takstativet til Nissan på nyleafen? Kan dere sjekke om det er noen delenummer PÅ selve gummiklossene og festene? Det er vel rebranded thule?

Snakket med en hos bilextra, han sa at han ville tro Thule sine kommer til høsten. Nissan har nok eksklusivitet en tid.

Rettfram

Første innlegget mitt her inne, venter min Leaf i oktober og har lurt på det samme selv. Synes forhandleren skal ha litt i overkant mye for takstativet. I diverse facebookgrupper jeg har trålt i det siste er det flere som har spekulert i om det er samme greia som med forrige modell. Og tilsynelatende er det det. Taket skal visstnok være så likt at stativ som passet 1. gen passer 2. gen. Har sett flere bilder hvor dette ser ut til å være sant. I så fall er det kit 1633 fra Thule, og det er da mulig å få Wingbar komplett til ca 2300 kr, mot 4000 eller hva det var forhandleren skulle ha.

Norhawk

Bestilte takstativet når bilen ble bestilt, betaler i overkant av 2000 for det.
Ingen idag betaler vel listepris på tilbehør, eller?
- `20 Tesla Model 3 LR

- ´18 Leaf Tekna - Solgt

Rettfram

Sitat fra: Norhawk på mandag 30. april 2018, klokken 21:26
Bestilte takstativet når bilen ble bestilt, betaler i overkant av 2000 for det.
Ingen idag betaler vel listepris på tilbehør, eller?

Fikk du noe rabatt ellers? Eller forhandlet du deg fram til rabatt på tilbehør og utstyr i stedet?

Norhawk

Meste av rabatten er nok på tilbehøret.
Uansett 4000 for ett takstativ er uhørt.
- `20 Tesla Model 3 LR

- ´18 Leaf Tekna - Solgt

ttormo

Jeg kjøpte Thule wingbar fra Autoload, ca 2200, har foreløpig montert det på 2015 Leafen, skal også passe på den nye.  Litt pusling med måling, men når alle gummiklosser kom rett vei, og fikk strammet bra til, sitter det som støpt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA