Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nissan Connect EV ikke kompatibel med Android 8?

Startet av Helge82, mandag 23. april 2018, klokken 23:25

« forrige - neste »

Helge82

Noen andre som har erfart dette? Appen kræsjer få sekunder etter oppstart. Har måtte gå over til Leaf Manager.

Jansen

Har samme problemet på min Nokia 8, som også har Android 8. Jeg må nøye meg med you+Nissan appen.

Har vært i kontakt med Nissan i en laaaang periode. det er søren meg ikke noe nyttig å få ut av dem.

Helge82

Ok. Anbefaler å bruke Leaf Manager i mellomtiden. Den er gratis med reklame, 6 kroner for reklamefri. Den gjør omtrent alt du kan gjøre med den vanlige appen via Nissans APIer. Ikke verdens vakreste GUI, men det funker.

Helge82

#3
Jeg klarte å finne en løsning på problemet. Manuelt slette data og buffer via innstillinger på appen på Android. Nå virker den som den skal.  :+1:

Madmax

Testet å slette buffer og data på min Nokia 8, men dette hjalp ingen ting  :-1: Hvilken telefon med Android 8 bruker du?

Helge82


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA