Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Endring på bestilling?

Startet av Mippen, fredag 15. mars 2019, klokken 19:41

« forrige - neste »

Mippen

Hvordan legger jeg til endring på bestilling? Glemte å krysse av for FSD, har bare AP nå. Vil legge til før prisen eventuelt stiger over helgen.
Fremtiden er elektrisk.

Elbil fundamentalist

Halla Mippen! Gjorde den samme feilen. Prøver på Skøyen i morgen, om de kan endre. Dersom de ikke kan hjelpe, så legger jeg inn en bestilling til, og da korrekt, så kansellerer jeg den første.
2005 Kewet bastard (m Buddy utseende)
kjørt 12700km (solgt '09), Peugeot Partner PSA 54.000km til 73.500km (kjøpt '09, solgt nov`13), Kjøpt Leaf 2012 (solgt), Tesla Model S85D levert 27 mars '15, Leaf Acenta 2014 kjøpt nov. '15 Bestilt 31mars '16 Tesla Model ≡ kansellert venter på Model Y Bestilt Model S75D 6 okt '17 levert 22 des '17 Bosted Oslo
Signaturmedlem TOCN

Elbil fundamentalist

For min del legger jeg til en Y ekstra med FSD, og beholder begge reservasjonene. Har kjøpt FSD på vår S75D, så får erfaringen fremover avgjøre hvilken bil jeg avbestiller etterhvert som levering nærmer seg.
2005 Kewet bastard (m Buddy utseende)
kjørt 12700km (solgt '09), Peugeot Partner PSA 54.000km til 73.500km (kjøpt '09, solgt nov`13), Kjøpt Leaf 2012 (solgt), Tesla Model S85D levert 27 mars '15, Leaf Acenta 2014 kjøpt nov. '15 Bestilt 31mars '16 Tesla Model ≡ kansellert venter på Model Y Bestilt Model S75D 6 okt '17 levert 22 des '17 Bosted Oslo
Signaturmedlem TOCN

NegativeElectrode

Det er første gang Tesla åpner for bestilling ved lansering så det er ingen praksis å vise til. Når det er sagt så har de åpnet konfigurator igjen tidligere når det har kommet vesentlige endringer etter at man har bestilt men bilen ikke er produsert ennå. F.eks. så bestilte jeg rett før lansering av D i 2014, og da ble det åpnet slik at jeg kunne endre bestillingen. Tesla bør komme med noe info om dette
I kjent stil vil nok Tesla endre valg av utstyr i løpet av perioden før den blir tilgjengelig i Norge (2021/2022), så regner med det blir mulig å velge.
Blå TMY 2022
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

Mippen

Sitat fra: NegativeElectrode på lørdag 16. mars 2019, klokken 13:52
Det er første gang Tesla åpner for bestilling ved lansering så det er ingen praksis å vise til. Når det er sagt så har de åpnet konfigurator igjen tidligere når det har kommet vesentlige endringer etter at man har bestilt men bilen ikke er produsert ennå. F.eks. så bestilte jeg rett før lansering av D i 2014, og da ble det åpnet slik at jeg kunne endre bestillingen. Tesla bør komme med noe info om dette
I kjent stil vil nok Tesla endre valg av utstyr i løpet av perioden før den blir tilgjengelig i Norge (2021/2022), så regner med det blir mulig å velge.


Mulig, men for min del ønsker jeg å endre på bestillingen før eventuell prisstigning som er varslet på Model 3 fra mandag. Mulig utstyr som FSD blir dyrere på Y også. Når det er sagt har jeg ikke bestemt meg om jeg vil ha FSD ennå, men greit å velge med mer og velge bort senere.
Fremtiden er elektrisk.

kirky

Når mandag skjer det endringen i pris egentlig. Og er ikke Y priset inn til etter endringen tro?
2019 Long Range S, HW3, CCS.

SMO_1

Hei,

Jeg tror vi kan sitte helt stille å vente noen dager. Det står inne på reservasjonen at vi snart vil kunne endre:

"You will be able to edit your order soon
For å kansellere bestillingen din, send inn en forespørsel"

La Tesla få utlevere TM3 nå så blir nok dette bra! Jeg vurderer selv å endre farge fra Blå til Sort og heller foliere. Ellers happy: LR, RWD, Autopilot, 18" og fem seter.
e-Golf
TMY bestilt 15.03.19

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA