Levering i juli 2018 (estimert)

Startet av GeirHM, ons 18. apr 2018, kl. 14:54

« forrige - neste »

MartinsenKristian

Var med en kollega for utlevering av X100D i dag 16:00.
For en opplevelse. Gleder meg veldig nå!!
Men han var uheldig med representanten (en litt smågretten jente). Det var ikke bra, men bilen veier opp for det meste. Ingen feil eller mangler.

70D

Jeg tror også det er flere som får telefon de neste dagene. Om ikke annet tenker jeg vi alle har fått ny bil før måneden er omme. Litt lange dager nå hehe ;)

Saerdna

Jeg bestilte en en "inventorybil" (TMS 75D) i forrige uke som allerede var på vei til Norge.
Estimert levering 29. juni til Kokstad, Bergen. Snakket med dem i dag og de sa at bilen p.t. var i Belgia.
Det var et krav fra min side om at bilen leveres med den nye MCU'en. Har fått dette skriftlig.
Regner med at alle biler som leveres nå har denne?

GeirHM

Sitat fra: Magel på tir 12. jun 2018, kl. 17:35
Sitat fra: GeirHM på tir 12. jun 2018, kl. 16:46
Sitat fra: Magel på tir 12. jun 2018, kl. 11:02
Liten uppdatering.
Delivery ringde precis och jag ska få hämta ut vår nya Tesla X den 20:e i Drammen   :D

Det er spennende informasjon for flere av oss! Antakelig kom din til Zeebrugge med Talisman, båten vi tror fraktet veldig mange av bilene våre. Kanskje er vi flere som kan vente telefon om fremskyndet overtakelse?

Jeg håper det.

Jag tror nog att din telefon kommer att ringa ganska snart. Våra bilar har i alla fall fått statusuppdateringar samtidigt i «My Tesla» och då är det ju rimligt att tro att utlevering av bilarna kommer  att bli ganska samtidig den också.

Ja, men du fikk FI med estimert levering den 27ende, mens jeg fikk med estimert levering den 29ende. Men spennende er det!

70D

Jeg vet ikke hvor viktig FI er. Har enda ikke fått min...

GeirHM

Helt sikkert ikke veldig viktig. Men for de som har fått, er FI enda et navigasjonspunkt vi kan bruke i en krysspeiling mellom oss.

70D

I så fall. Er det flere enn meg som ikke har fått FI men har levering 20 ca?

borpheus

Neaten sikker FI har en sammenheng hvordan du vil betaler bilen

Sent from my iPhone using Tapatalk

70D

Jeg skal delvis lånefinansiere..

Nasatech

92 Tesla registrert så langt i dag, så nå har de mye å gjøre

https://teslastats.no

HaraldRex

Det blir levering 20/6 kl 10 på meg :) (Drammen)

Estimert dato fra FI er 28/6.

mentol87

Sitat fra: HaraldRex på ons 13. jun 2018, kl. 10:28
Det blir levering 20/6 kl 10 på meg :) (Drammen)

Estimert dato fra FI er 28/6.

Så bra! Har det skjedd noe inne på mytesla også?

HaraldRex

Sitat fra: mentol87 på ons 13. jun 2018, kl. 11:02

Så bra! Har det skjedd noe inne på mytesla også?

Nei, den har fortsatt bare ankommet havnen i Europa...

Stig-Arne

Da har jeg i det minste fått beregnet leveringstid til 21.6 - 28.6 så nærmer seg
Tesla Model Y LR 2022
Hyundai Ioniq 28 kWh 2017

MartinsenKristian

Sitat fra: Stig-Arne på ons 13. jun 2018, kl. 18:53
Da har jeg i det minste fått beregnet leveringstid til 21.6 - 28.6 så nærmer seg

Fikk du oppdatert status på My Tesla?

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA