Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering i juli 2018 (estimert)

Startet av GeirHM, onsdag 18. april 2018, klokken 14:54

« forrige - neste »

Stig-Arne

Sitat fra: 70D på tirsdag 05. juni 2018, klokken 12:00
Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet.

Andre fått det samme?
Det har jeg. Men ingen final Invoice her.

MartinsenKristian

Nå fikk jeg ny status: Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet.
OGSÅ fikk jeg Final Invoice med estimert leveringsdato 28. juni.

70D

Ingen final invoice på meg enda heller :(

borpheus

Final invoice est. delivery 30.6


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nerias

#274
Da er det vel bare å følge med på http://uecc.com/pdfschedule/schedule.pdf når bilene kommer til Drammen    :)

GeirHM

Min bil har også endret status til:
Sitat"Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet."

Det betyr nok at gjetning om Talisman som vår båt stemte veldig godt. Men jeg savner final invoice.

Samtidig håper jeg noen finner fram til hvilken båt det er som frakter bilene våre til Norge. Er det samme båt uavhengig av overleveringssted?

dypen

"Final Invoice" på plass og ... "Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet." :)
"dypen" Elbilforening medlem. X75D

Nerias

I.h.t. seilingslisten til UECC så ser det ut som det er 3 båter som seiler på Norge i juni; Baltic Breeze, Arabian Breeze, Autopride - http://uecc.com/pdfschedule/schedule.pdf

borpheus

Sitat fra: borpheus på tirsdag 05. juni 2018, klokken 12:15
Final invoice est. delivery 30.6


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er en lørdag, jobber Tesla på helgen? Noen erfaring med det?



Sent from my iPhone using Tapatalk

borpheus

Også jeg lurte på om dere betaler før utlevering eller om dere sender penger etter dere har kjekt bilen?


Sent from my iPhone using Tapatalk

GeirHM

Da jeg fikk vår 85D før påsken i 2015 var det helt Texas med hauger av biler som skulle ut. Da jobbet de definitivt hele lørdagen. Og de som hadde ferdigstilt min jobbet døgnet rundt for å få alle ut. Men om det er vanlig vet jeg ikke. Tipper at de gjør det foran hver kvartalsslutt. Det var slik da jeg fikk min den gangen og.

Jeg betalte nesten en uke før jeg fikk bilen.

Stig-Arne

Hmm. Min plan er å hente bilen en lørdag. Regner med det bør la seg gjøre.

Nasatech

Sitat fra: borpheus på tirsdag 05. juni 2018, klokken 21:19
Også jeg lurte på om dere betaler før utlevering eller om dere sender penger etter dere har kjekt bilen?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg betalte 2 dager før jeg hentet den. Betalte på onsdag og hentet den nå på fredag. Smertefritt :)

Rapid

#283
Sitat fra: Rapid på mandag 04. juni 2018, klokken 14:54
Fikk telefon fra DS i forrige uke. Min (produsert ca17mai) står på kaien i Baltimore enda. Men forventet levering i månedsskiftet juni/juli allikevel. Satser på at den lastes ombord på Tønsberg som har avgang i dag.

Ny oppdatering på MyTesla: Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa.  Holder en knapp på Tønsberg som er i fint driv over Atlanteren :)

Ser forresten ut som om de har begynt å fiske der ute. 1,6knop er jo dorgefart.



rha3000

Da skjer det vist ting ja..  Kom med Talisman til Belgia i går. 
I dag, FI med forventet levering 15.06 :-)   

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA