Levering i juli 2018 (estimert)

Startet av GeirHM, ons 18. apr 2018, kl. 14:54

« forrige - neste »

GeirHM

Jeg ringte Delivery. Min bil er på vei inn til Drammen. Så det gjelder sikkert mange av oss. Jeg fikk også vite at det holdt med å betale via "straks-betaling" samme dag som overlevering. Da kan den annulleres om jeg av en eller annen grunn ikke kan gjennomføre overlevering.

Stig-Arne

Sitat fra: GeirHM på tir 19. jun 2018, kl. 11:35
Jeg ringte Delivery. Min bil er på vei inn til Drammen. Så det gjelder sikkert mange av oss. Jeg fikk også vite at det holdt med å betale via "straks-betaling" samme dag som overlevering. Da kan den annulleres om jeg av en eller annen grunn ikke kan gjennomføre overlevering.
Snakket med selgeren i Trondheim. Og han sa at min bil var ankommet Norge. Så tydelig at våre biler har gått på forskjellige båter til Norge. Så nå gjenstår bare transporten opp til Trondheim
Tesla Model Y LR 2022
Hyundai Ioniq 28 kWh 2017

70D

Sitat fra: GeirHM på tir 19. jun 2018, kl. 11:35

Supert du ringte. Gjelder sikkert min og dette. Jeg har allerede betalt inn det jeg skal så jeg satser på at alt er ok

GeirHM

Jeg burde ha skrevet "på vei inn til Drammen" i anførselstegn (som nå). Jeg tror ikke det er en nøyaktig stedsangivelse for å si det slik. Den kan allerede ha ankommet og den kan ha forlatt Belgia nettopp. Jeg oppfatter det som et tydelig tegn på Tesla ikke venter noen utsettelse - og dermed at bilen er skadefri gjennom transporten fram til siste båtreise. Det er jeg glad for. Jeg tror nemlig flere forsinkelser skyldes slike skader.

Vi sees til uka?  ;D

70D

Jeg satser på at min bil registreres i dag og at jeg oppdaterer tråden med hentet bil i morgen jeg :)

HaraldRex

Sitat fra: 70D på tir 19. jun 2018, kl. 11:52
Jeg satser på at min bil registreres i dag og at jeg oppdaterer tråden med hentet bil i morgen jeg :)

Det gjør jeg også! :) (Henter kl. 1000 i Drammen)

Magel

I mitt status står det forfarande "Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet" men när jag pratar med Delivery säger dem att bilen redan är i Drammen och att det blir utlevering imorgon som tidigare avtalat.

70D

Da slår jeg meg til ro med at bilen min er ankommet og at mytesla oppdateres når den oppdateres.

Skal bli deilig med bil igjen :)

70D

HaraldRex

Snapcase

Min også, EK81XXX skilt.

Mister vel det foran i vinter engang så jeg får noen med EV

MartinsenKristian

Heldiggriser!!
Håper dere får sove i natt...  :D

PR

Hvor tidlig er det vanlig å få reg-nr? Jeg kunne tenkt meg å bestille autopassbrikke og ha den klar til jeg får bilen

70D

Sitat fra: PR på tir 19. jun 2018, kl. 14:49
Hvor tidlig er det vanlig å få reg-nr? Jeg kunne tenkt meg å bestille autopassbrikke og ha den klar til jeg får bilen

Hos meg dagen før utlevering

dypen

Sitat fra: PR på tir 19. jun 2018, kl. 14:49

Sendte en mail og fikk ut autopassbrikke på VIN nummer, logger inn og legger til reg nr når det er klart ...
"dypen" Elbilforening medlem. X75D

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA