Levering i juli 2018 (estimert)

Startet av GeirHM, ons 18. apr 2018, kl. 14:54

« forrige - neste »

GeirHM

Sitat fra: Snapcase på tor 14. jun 2018, kl. 13:27
Marerittet må vel være om bilen er i Brummundal nå, men blitt skadet i frakt og Tesla må bestille deler.. lest om den berømte deleventen deres.

Til orientering: Du har hørt om alle som klager over ikke-leverte eller sent leverte deler. De som har fått sine deler publiserer ikke like mye om sine historier på sosiale medier.... :-)

GeirHM

Forøvrig så ser det ut til at alle vi som har fått våre bestillinger låst i april, kan glede oss over nye biler før utgangen av juni. Det gir grunn til jubel - og et ekstra glass med rødbrus.

rha3000

Yes...  Da kom telefonen.  Utlevering tirsdag 19.06. Stavanger
  :-) 

MartinsenKristian

Spørsmål til alle med bestilling av Model X som «venter» på bil:

- hva slags tilbehør kjøper dere?

Jeg tenker:

Wall connector
Gytis bagasjeromsmatte 5 seter (øvre eller nedre?!)
Gytis Gummimatter ellers i bilen
Blank Foliering av utsatte steder
Skvettlapper?!

70D

Her har det skjedd mye ser jeg. Blir vel et rush i vanlig Teslastil dette.

Av utstyr er vel rødt adapter, matter (jeg lurer på lloyds ultimats istedenfor gummi), setetrekk pga barneseter (umulig å finne og i statene ser det ut som 60/40 splitt er feil i forhold til Europa). Vurderer coating også.

I tillegg har jeg kjøpt qi lader fra Kina og tray til å ha i midtkonsollen. Lager trådløs lader i den :)

GeirHM

Sitat fra: 70D på tor 14. jun 2018, kl. 17:26
Her har det skjedd mye ser jeg. Blir vel et rush i vanlig Teslastil dette.

Av utstyr er vel rødt adapter, matter (jeg lurer på lloyds ultimats istedenfor gummi), setetrekk pga barneseter (umulig å finne og i statene ser det ut som 60/40 splitt er feil i forhold til Europa). Vurderer coating også.

I tillegg har jeg kjøpt qi lader fra Kina og tray til å ha i midtkonsollen. Lager trådløs lader i den :)

Jeg hater gummimatter. (Barna er blitt store)... Jeg skulle gjerne hatt noen bedre (tykkere) filtmatter enn de som følger bilen. Hvor kjøper de Loyds mattene? Og den laderen?

70D

Lloyds nattens må importeres i så fall. Virker som noe av det bedre jeg har funnet. Laderen er vanlig qi telefon USB lader. Det du setter inn i bilen ligger også på eBay.

En qi lader på undersiden av denne virker. Jeg har testet.

https://m.ebay.com/itm/Armrest-Storage-Box-For-Tesla-Model-S-X-Center-Console-Glove-Tray-Holder-Case/323201289010?fits=Make%3ATesla%7CModel%3AS&hash=item4b404c4b32:g:328AAOSwXXVazCex&_trkparms=gclientid%3Dp1OSGVoksOjRPAAZfZHOQ6ifAQLqRby8loNYqils-9Otu65rWMwimSYBqJo0h1p4&_trksid=p2489528.m4989.l8656

GeirHM

Hmm, den mobilholderen stenger kanskje for oppbevaring av drikke i midtkonsollen? Jeg har alltid mislikt å ha kaffen på armlenet.

Kanskje vi skulle samle flere for import av de mattene? Eller er det ikke en tjeneste på nettet som omgår selgers restriksjoner mot salg utenfor USA?

70D

Stemmer den blokkerer ja. Jeg bruker ikke koppholderene så det går bra. Blir sikkert billigere frakt med flere så det er mulig

70D

Da fikk endelig jeg også Final Invoice. Med dato 20/6. Akkurat det visste jeg fra før :)

GeirHM

Og i dag ble det registrert en x100 med bare et titall lavere VIN enn jeg får.

For å si det med en vri på en populær TV serie: summer is coming!  :)

Stig-Arne

Sitat fra: GeirHM på fre 15. jun 2018, kl. 19:17
Og i dag ble det registrert en x100 med bare et titall lavere VIN enn jeg får.

For å si det med en vri på en populær TV serie: summer is coming!  :)
Hva kommer først. Teslaen eller sommeren??
Tesla Model Y LR 2022
Hyundai Ioniq 28 kWh 2017

GeirHM

Nei VIN utlevert viser hvilke som kommer nå. Det var denne i Stavanger jeg så. Før det har ingen vært høyere enn 095xxx

borpheus

Onsdag 27. Kl 10. TMX 75 vin 102xxx, kronstad

Sent from my iPhone using Tapatalk

Snapcase

Fortsatt ingen som har ringt, men ny oppdatering på MyTesla.

Blir klargjort står det

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA