Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Side alert ap2?

Startet av Prins_Phillip, lørdag 24. mars 2018, klokken 19:46

« forrige - neste »

Prins_Phillip

Känner ap2 av bilar som skulle glida över sin fil i i bilens fil. Eller är det bara AP1 som gör det? Tycker ibland den ligger lite nära bilarna bredvid.

Tycker annars nya AP2 update 2018.10.4 är stor förbättring
Unnskyld min Norska Jeg er svensk

Prins_Phillip

Vilka av de 4 kameror används?

3 fram och 1 bak?

Används de fyra på sidan inte?
Unnskyld min Norska Jeg er svensk

petersv

Minst ett forover, og de to fremste på siden visstnok hvis jeg ikke husker feil.

Tesley

Det er vel bare noen av kameraene foran som brukes (sies maks to av tre).
De på siden er ikke i bruk - etter hva jeg kan se og lese meg frem til.

Blindsonevarsel / kontroll på avstand til siden er det "parkeringsensorene" som gjør.
S75D - bekreftet 20. august

petersv

Det var før siste oppdatering, nå brukes de på siden for å se vegmerkinhen og bilens plassering. Sjekk trådten på tmc.

Prins_Phillip

Sitat fra: petersv på søndag 25. mars 2018, klokken 13:06
Det var før siste oppdatering, nå brukes de på siden for å se vegmerkinhen og bilens plassering. Sjekk trådten på tmc.

Link tak :)
Unnskyld min Norska Jeg er svensk

petersv

Det er du som betviler det, og jeg bryr meg egentlig ikke siden jeg har AP1  :D. Jeg har tro på deg, du klarer nok å finne den via Google.

cra

Sitat fra: petersv på onsdag 28. mars 2018, klokken 10:22
Det er du som betviler det, og jeg bryr meg egentlig ikke siden jeg har AP1

Det er ikke særlig god kotyme å referere til "en tråd" når man kommer med en påstand og så overlate til "motparten" å finne riktig tråd. Sist jeg sjekka var det mer enn en tråd å finne på tmc - forutsatt at det tmc du refererer til er det samme jeg søkte på. ;)

Men joda, man kan google seg til det meste. Svarene er å finne.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Prins_Phillip

Sitat fra: cra på onsdag 28. mars 2018, klokken 10:55
Sitat fra: petersv på onsdag 28. mars 2018, klokken 10:22
Det er du som betviler det, og jeg bryr meg egentlig ikke siden jeg har AP1

Det er ikke særlig god kotyme å referere til "en tråd" når man kommer med en påstand og så overlate til "motparten" å finne riktig tråd. Sist jeg sjekka var det mer enn en tråd å finne på tmc - forutsatt at det tmc du refererer til er det samme jeg søkte på. ;)

Agree  :+1:

Men joda, man kan google seg til det meste. Svarene er å finne.
Unnskyld min Norska Jeg er svensk

petersv

#9
Sitat fra: cra på onsdag 28. mars 2018, klokken 10:55
Sitat fra: petersv på onsdag 28. mars 2018, klokken 10:22
Det er du som betviler det, og jeg bryr meg egentlig ikke siden jeg har AP1

Det er ikke særlig god kotyme å referere til "en tråd" når man kommer med en påstand og så overlate til "motparten" å finne riktig tråd. Sist jeg sjekka var det mer enn en tråd å finne på tmc - forutsatt at det tmc du refererer til er det samme jeg søkte på. ;)

Men joda, man kan google seg til det meste. Svarene er å finne.

Jeg er helt enig med deg. Det er nok en misforståelse her. Jeg skriver at jeg har lest at de er i bruk på tråden om AP og nn på tmc der bla verygreen skriver. Ikke noe mere, og jeg kan jo ikke vite om dette er rett eller feil. Den andre kommentaren var at det er ikke så farlig for meg om noen betviler om de er i bruk eller ei, da jeg nødvendigvis ikke kan bekrefte det I den ene eller den andre retningen. Mitt tips er enda å lese den store nn og AP-tråden på tmc der det gis god og faktabasert info basert på analyse av koden i releasen fra bla brukeren verygreen.

fonberg

Sitat fra: petersv på onsdag 28. mars 2018, klokken 23:22
Sitat fra: cra på onsdag 28. mars 2018, klokken 10:55
Sitat fra: petersv på onsdag 28. mars 2018, klokken 10:22
Det er du som betviler det, og jeg bryr meg egentlig ikke siden jeg har AP1

Det er ikke særlig god kotyme å referere til "en tråd" når man kommer med en påstand og så overlate til "motparten" å finne riktig tråd. Sist jeg sjekka var det mer enn en tråd å finne på tmc - forutsatt at det tmc du refererer til er det samme jeg søkte på. ;)

Men joda, man kan google seg til det meste. Svarene er å finne.

Jeg er helt enig med deg. Det er nok en misforståelse her. Jeg skriver at jeg har lest at de er i bruk på tråden om AP og nn på tmc der bla verygreen skriver. Ikke noe mere, og jeg kan jo ikke vite om dette er rett eller feil. Den andre kommentaren var at det er ikke så farlig for meg om noen betviler om de er i bruk eller ei, da jeg nødvendigvis ikke kan bekrefte det I den ene eller den andre retningen. Mitt tips er enda å lese den store nn og AP-tråden på tmc der det gis god og faktabasert info basert på analyse av koden i releasen fra bla brukeren verygreen.

Men fortsatt ingen link  :)
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA