Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

For de som har bestilt - leveringsdato

Startet av Pilot, mandag 12. mars 2018, klokken 18:44

« forrige - neste »

Counterpointer

Sitat fra: Eyvind Bernhardsen på tirsdag 21. august 2018, klokken 22:40
Sitat fra: knut.aulie på tirsdag 21. august 2018, klokken 22:30
Tror ..717 er en prototype/førproduksjonsbil og derfor ikke er typegodkjent. Men det er bare min teori basert på når den kom hit.

Mener du at typegodkjente biler kommer til å registreres med 86kW motor? Det høres rart ut.

Uansett var poenget mitt dette: en selger i Insignia sa at de ikke kommer til å registrere sine testbiler før softwareoppdateringen er klar, som skal skje (selv selgeren tok forbehold) i slutten av måneden.
Nei det med 86 kW tror jeg er en feilregistrering.

Det siste er jeg helt enig i

Nordlands

86 kW er nok riktig - TMS P100D registreres for øvrig med 79 kW.
I-Pace HSE launch edition - Prod 30.08.18 - Levert 02.11.18

Counterpointer

Sitat fra: Nordlands på onsdag 22. august 2018, klokken 09:58
86 kW er nok riktig - TMS P100D registreres for øvrig med 79 kW.
Mente avviket mellom de to registreringene.
Takk for påpekning

Ketil Monssen

Rød FE med 22" og Performance seter bekreftet ankomst Norge 12. Okt. Levering i Bergen ca 2uker senere

Model3-Tromso

Dere som nå begynner å få bekreftelser for høsten... når bestilte dere? Jeg trodde jeg bestilte tidlig, men fikk i dag levering desember/januar.

Ketil Monssen

Betalte depositum den første uken det var mulig og endelig bestilling i starten av Januar

bmw2002

Reservert første dag mulig. Betalt depositum første dag det var mulig. Kontrakt andre uke i januar. Levering nå i september.

Vind

Fikk oppdatering på levering. Ingen kunder i Norge (og vistnok Europa) har fått biler enda.  Untaket er noen som har fått "disponere" demobiler.

Første "last" kommer til Norge i begynnelsen av September, og utlevering starter for fullt i midten av måneden.  Jaguar vil helst ikke være konkrete før de har fått testet klargjørings "samlebåndet", men regner med at det vil gå "veldig fort" etter dette.
BMW i3 (60Ah) (EL) 16/1 2014 - Juli 2016
BMW i3 (94Ah) (EK) September 2016 - November 2019
BMW i3s (120Ah) (EB) November 2019 -
Jaguar I-Pace HSE (EV) Oktober 2018 -

Oskar

#128
Sitat fra: Vind på fredag 24. august 2018, klokken 10:49
Fikk oppdatering på levering. Ingen kunder i Norge (og vistnok Europa) har fått biler enda.  Untaket er noen som har fått "disponere" demobiler.

Første "last" kommer til Norge i begynnelsen av September, og utlevering starter for fullt i midten av måneden.  Jaguar vil helst ikke være konkrete før de har fått testet klargjørings "samlebåndet", men regner med at det vil gå "veldig fort" etter dette.

:+1: Bra noen forhandlere er mer åpne, opplyste og serviceminded enn andre...  ::)

Vind

Sitat fra: Hrakso på fredag 24. august 2018, klokken 14:20
:+1: Bra noen forhandlere er mer åpne, opplyste og serviceminded enn andre...  ::)
Ja "min" forhandler har vært veldig bra på informasjon.  De sier tydlig fra når de ikke er sikre, og har gitt meg en grei, men usikker leveringsprognose.
BMW i3 (60Ah) (EL) 16/1 2014 - Juli 2016
BMW i3 (94Ah) (EK) September 2016 - November 2019
BMW i3s (120Ah) (EB) November 2019 -
Jaguar I-Pace HSE (EV) Oktober 2018 -

Oskar

Noen som har hørt noe mer om software som skulle komme 31. august? Har det kommet og begynner det nå å bli noen som har fått sin kundebil?

Hvor lange forsinkelser har folk fått basert på den første datoen de fikk?

Counterpointer

Sitat fra: Hrakso på lørdag 01. september 2018, klokken 12:00
Noen som har hørt noe mer om software som skulle komme 31. august? Har det kommet og begynner det nå å bli noen som har fått sin kundebil?

Hvor lange forsinkelser har folk fått basert på den første datoen de fikk?
31/8 er flyttet til 3/9 uten at jeg vet annet enn at den ikke kom

daktari

#132
Dette er jo som Version 9 hos Tesla!
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Counterpointer


xyzzy

Sitat fra: daktari på lørdag 01. september 2018, klokken 15:25
Dette er jo som Version 9 his Tesla!

Det er jo snakk om én virkedag - fra fredag til mandag.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA