Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kart over planlagte Ionity hurtigladere (150 - 350 kW)

Startet av mkaut, mandag 12. mars 2018, klokken 15:04

« forrige - neste »

daktari

Sitat fra: Desti på onsdag 24. juni 2020, klokken 14:50
Looks like Ionity chargers?


Bagn langs E16 er "now building" ifølge Ionity, så det kan nok være disse ja på Valdrestunet.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Amatøren

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Otkristo

Ny Ionity ladestasjon kommer ved YX Jaren, Indre Østfold kommune.

JorgenM

Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

JorgenM

Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

ThomasEL

Sitat fra: JorgenM på torsdag 16. juli 2020, klokken 21:18
Da er Bagn i Valdres åpnet.

Nice👍👍

Da er det Ionity Cirkle K Øyer som fortsatt drøyer og drøyer... Noen som har sett noe utvikling der? Fortsatt nettleverandør som er treg?
Audi e-tron 55 AS (2022)
Skoda Citigo (2021)

Audi e-tron 50 (solgt)
Leaf N-Connecta 40kWt (solgt)
Leaf Acenta 24kWt (solgt)

Kires

Laderne på Øyer var fortsatt ikke oppe for en uke siden. De kommer vel ikke opp før nettleverandør har gjort sitt
2024 VW ID.3
2022 VW ID.4 GTX

Kires

Da skal laderne på Øyer være oppe og gå ifølge Ionity på FB. :+1:
2024 VW ID.3
2022 VW ID.4 GTX

ThomasEL

Sitat fra: Kires på tirsdag 28. juli 2020, klokken 19:39
Da skal laderne på Øyer være oppe og gå ifølge Ionity på FB. :+1:

👏
Ser de har oppdatert til «i drift» i kartet på nettsiden også👍

Det betyr vel at alle påbegynte Ipnitystasjoner i Norge nå er i drift, ingen nye under bygging.

Noen som vet om de har flere under planlegging? Ble vel nevnt noe i Østfold her tidligere..?
Audi e-tron 55 AS (2022)
Skoda Citigo (2021)

Audi e-tron 50 (solgt)
Leaf N-Connecta 40kWt (solgt)
Leaf Acenta 24kWt (solgt)

JorgenM

Ble det ikke sagt at de ikke skulle bygge flere i Norge i år tro?

Jeg kunne tenkt meg noen her i midt-Norge og enda lengre nord.
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

ToWalkOrDrive

Sitat fra: JorgenM på tirsdag 28. juli 2020, klokken 22:42
Ble det ikke sagt at de ikke skulle bygge flere i Norge i år tro?

Jeg kunne tenkt meg noen her i midt-Norge og enda lengre nord.

Vet ikke om planer, men ser at det står "now building" på alle planlagte. Det kan gjerne tyde på det går kort tid fra de kommer inn på kartet som hvit til det er ferdig som svart...? Ser ikke akkurat ut som de skal pepre nordre del av landet med det første...begynner å nærme seg de 400....
Tesla Model Y                         2021-

turfsurf

Synes Ionity skuffer med utbyggingen. Kun fire ladere pr lokasjon mange steder. I sommer bare hoppet jeg over Dombås to ganger selv om det hadde passet bra å lade der, grunnet kø, selv om jeg hadde gratis lading på Ionity.

Var kø på Aurland og. I Bergen var det greit, men mye belastning på Gol.

Burde vært minimum 8 ladere på hvert sted. Med storselgere som etron og EQC samt mange andre som velger Ionity fordi de andre operatørene er enda dårligere blir det fort kø. Så en i3 som ladet til 95% i Aurland. Hyggelig når det er kø.

I tillegg var det minst en lader som ikke var operativ pr lokasjon jeg var på.

Litt back on topic så savner jeg ladere på vest/nordvestlandet og selvfølgelig nord for trondheim.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Storg

Koster jo litt å bygge kapasitet for høysesongen, spesielt når man resten av året sikkert har overkapasitet.

turfsurf

#493
Sitat fra: Storg på onsdag 29. juli 2020, klokken 14:49
Koster jo litt å bygge kapasitet for høysesongen, spesielt når man resten av året sikkert har overkapasitet.
Fire ladere per lokasjon er ikke overkapasitet. Fredag /  Søndag er det allerede kø på mange av disse. Virker som om det stort sett er bkk og CircleK som gidder å bygge ut mere enn fire ladere pr lokasjon. Har sett noen få andre og, fra gkk og kople.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Storg

Sitat fra: turfsurf på onsdag 29. juli 2020, klokken 16:28
Sitat fra: Storg på onsdag 29. juli 2020, klokken 14:49
Koster jo litt å bygge kapasitet for høysesongen, spesielt når man resten av året sikkert har overkapasitet.
Fire ladere per lokasjon er ikke overkapasitet. Fredag /  Søndag er det allerede kø på mange av disse. Virker som om det stort sett er bkk og CircleK som gidder å bygge ut mere enn fire ladere pr lokasjon. Har sett noen få andre og, fra gkk og kople.
Man skal ta godt betalt for lading for å betale for infrastrukturen som trengs 6 timer 2 ganger i uka. Og betalingsvilligheten virker å være svak.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA