Utleveringsevent Lillestrøm?

Startet av asKaasa, tirsdag 06. mars 2018, klokken 17:49

« forrige - neste »

Mr.D

Fant denne linken der det står litt om hva man bør kontrollere ved mottakelse av ny Tesla:

http://www.myteslatips.no/wp-content/uploads/2017/09/Tesla-Model-S.pdf

En av de tingene som bør sjekkes er km-stand.... hva bør dette være? 100km 10 km?? Anyone?

tormodl

Står vel 50 på inventory bilar.

Min hadde 32 km ved utlevering nov-13.
Tesla Model S P85+ | Dolphin Grey, grått skinn, carbon, grå 21" turbine, sølv 19" cyclone, panotak, alt minus barnesete
Bestilt: 27.12.12 - #P22xx | Finalize: 17.05.13 | I produksjon:  01.10.13 - VIN 195xx | Levert: 15.11.13

Råde

Noen som har hatt utlevering på Lillestrøm som vil dele erfaring?
e-Golf | X75D

Pettero

Om du er på FB, så er det en egen gruppe for oss som venter på ny Tesla.
Vi som venter på vår nye Tesla.
Det står det om utlevering på Lillestrøm. Samt bilder.

Råde

Sitat fra: Pettero på fredag 16. mars 2018, klokken 15:15
Om du er på FB, så er det en egen gruppe for oss som venter på ny Tesla.
Vi som venter på vår nye Tesla.
Det står det om utlevering på Lillestrøm. Samt bilder.
Jaggu. Takk! Da får jeg reposte her, da (og blåse i copyright). Ser litt upersonlig ut men det blir vel bra.
e-Golf | X75D

MrBacardi

Kan noen av de som har hentet ut bil fra Lillestrøm i disse dager sjekke om de har ny MCU?
MineBiler.no - Følg dine biler etter ditt eierskap
Jeg koblet Teslaen til Slack

2025 ID.4 Pro 4MOTION Highline - Utlevert jan 2025
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

Mr.D

Følgende link kan benyttes :

http://teslamcu.xyz

Snakket nylig med delivery og de informerte om at det var 99% sikkert at alle biler prod i 2018 skulle ha den nye MCU... Så spørs det da, hvor mye kan man stole på det?

50%NoFuel

Sitat fra: Mr.D på fredag 16. mars 2018, klokken 16:25
Følgende link kan benyttes :

http://teslamcu.xyz

Snakket nylig med delivery og de informerte om at det var 99% sikkert at alle biler prod i 2018 skulle ha den nye MCU... Så spørs det da, hvor mye kan man stole på det?

Noen som vet tidligste VIN nummer på Tesla Model S produsert i 2018?
Fremtiden er elektrisk

MS.RUUD

Min er produsert i januar og starter på 23xxxx

Mr.D

@MS.RUUD
Din bil har på lik linje som min vært forsinket osv. og nå er det stor sannsynlighet for at vi får gammel MCU. Tenker du fremdeles å ta i mot bilen? Jeg vurderer sterkt å avstå levering eller evt. høre om depositumet lar seg overføre til en ny bestilling. Hvis sistnevnte ikke lar seg gjøre blir jeg selvfølgelig ikke å kjøpe ny Tesla.
Jeg har lest på TMC at flere i statene har fått overført depositumet og da uten at bilen har vært forsinket!

MS.RUUD

Sitat fra: Mr.D på lørdag 17. mars 2018, klokken 08:45
@MS.RUUD
Din bil har på lik linje som min vært forsinket osv. og nå er det stor sannsynlighet for at vi får gammel MCU. Tenker du fremdeles å ta i mot bilen? Jeg vurderer sterkt å avstå levering eller evt. høre om depositumet lar seg overføre til en ny bestilling. Hvis sistnevnte ikke lar seg gjøre blir jeg selvfølgelig ikke å kjøpe ny Tesla.
Jeg har lest på TMC at flere i statene har fått overført depositumet og da uten at bilen har vært forsinket!

Tipper at jeg ikke skjønner så mye av akkurat den delen uansett. Men får jeg den ikke senest mandag 26. så tenker jeg at de har fått lang nok tid. Har navnet på vedkommende som lovet meg bil til påskeferien min. Fikk mail fra delivery på tirsdag at bilen ventes til Lillestrøm ca førstkommende tirsdag. Men hvor i verden den befinner seg aner jeg ikke.

Maniac

Det var hyggelig på varemessa i går :) Bra service også :D

Hentet min S75D, uten større issues. Hadde feil dekk montert og en liten lakkskade nederst. Begge ble ordnet på stedet ganske raskt. De stilte mannsterke i alle fall.

Eneste minuset er at de ikke hadde butikk på stedet, så en fikk ikke handlet stæsh.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA