Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Launch Edition fra BN Haug Oslo, leveringstidspunkt?

Startet av oprytz, onsdag 28. februar 2018, klokken 17:26

« forrige - neste »

AQN

Sitat fra: Treet på onsdag 18. april 2018, klokken 17:41
I kontrakten står det levering mai. Men fikk mail om at den kom fire uker før dersom jeg kunne hente den i Røyken. Etter det har jeg ikke hørt et pip. Noen som har fått samme mail og gjort noen erfaringer?

Det står vel "inntil fire uker før" i den e-posten. Vi hadde mars/april i kontrakten, vi valgte også Røyken og fikk plutselig tlf 22/3 med henting 24/3. :-) Den verste ventingen var helt klart de siste par ukene før forhandler ringte. :-)

oprytz

Min ble stående lenge i påvente av skvettlapper jeg hadde bestilt, men som var forsinket fra fabrikken. Dette fant jeg ut først etter gjentatte purringer på selger. Løsningen ble da at jeg fikk bilen utlevert uten skvettlapper, og så monteres de senere. Fornøyd med den løsningen, men synes jeg måtte purre i overkant mye selv, de burde selvfølgelig tatt kontakt med meg når de så at det dro ut.

Tomma

Nissan Leaf 2014 Tekna

MrOtto

Bilen er bestilt med takstativ. Er det leveringsproblemer på disse?

Kjetil Vik

Får min bil mandag 23. april av Ålgårds Auto. Bestilte skiftet oktober/november. Fått beskjed hele tiden om levering månedsskiftet april/mai, så er veldig fornøyd med det.
Jeg får bilen levert med haifinne, skvettlapper og takstativ, så virker ikke som det har vært leveringsproblemer på dette til Ålgårds Auto i hvert fall.

Gleder meg  :+1:
I bestilling: 2018 Nissan Leaf 2 LE

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA