UMC har begynt å streike - hvor kjøper man nytt?

Startet av tuslaman, lørdag 24. februar 2018, klokken 09:14

« forrige - neste »

NilsG

Du kan også ringe roadside assistance når du prøver å lade. De vil da kunne se at det er feil og sende melding til ditt SC. Jeg opplevde at min begynte å tulle siste lørdagen i fjorårets sommerferie. Fikk telefon fra Drammen mandag med beskjed å komme innom for å bytte når det passet for meg.
Hurum
Finalized grå S85 6. Januar, ønsket levering juni
I produksjon 19. april.....
Ferdig produsert 22. April!
Levert ut 11. Juni 2014 i Drammen
Venter utlevering TM3 21. Februar 2019
Model 3 reservert på Alnabru 31. mars 2016

snd

Sitat fra: larssto på lørdag 24. februar 2018, klokken 13:59
De UMC'ene som kom med bilene høsten 2013 var av typen Rev A. Jeg hadde selv en slik som begynte å ha mange av de samme symptomene du beskriver etter ca 3 år. Jeg fikk byttet den uten kostand til en Rev C UMC på et Tesla Servcice Senter, da Rev A hadde en del kjente feil og mangler. De var faktisk ganske imponert over at min UMC fortsatt fungerte så godt som den gjorde, de vil antageligvis bli enda mer imponert over din.

Har en "fast montert" UMC fra november 2013 som er i daglig bruk. Imponert?
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA