Har noen fått utlevert bil?

Startet av Markud, man 12. feb 2018, kl. 15:35

« forrige - neste »

jorgenbsk

Snoket litt på Marine Traffic. Kanskje dette skipet, med beregnet ankomst i morgen, er lastet med Nissan Leaf?
https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:729384/mmsi:564994000/vessel:ASIAN%20BREEZE

jegergryte

Går de via Tyskland på veien? Trodde de gikk direkte fra UK/Sunderland til Drammen.

Bondeknøl

Så gammel som den båten er så må en prise seg lykkelig om den når Drammen.

Markud

Sitat fra: Ruggen på ons 14. feb 2018, kl. 13:24
Jeg fikk min i går. Bil nummer 2 levert fra Autocenter Åsane i Bergen. Er meget fornøyet :-)
Gratulerer   :+1:

Gimlar

Sitat fra: TM på ons 14. feb 2018, kl. 14:29
Sitat fra: Gimlar på ons 14. feb 2018, kl. 13:20
Er det noen som har hentet bil på Røyken?
De skriver vel at de har planlagt å starte leveringer 19.2. Jeg har fått melding om at min bil er en av de første, men ingen kan si noe mer om forventet leveringsuke. Virker som om Nissan ikke vil gi noe informasjon til forhandlerne før like før bilen kan leveres.

Jassp, hvor skriver de det? Jeg fikk bekreftet at min var på båten for noen uker siden, men nå får jeg ikke et kvekk om levering ut av selger. Men da er det vel håp nå snart da

elhansen

Sitat fra: Gimlar på tor 15. feb 2018, kl. 07:27
Sitat fra: TM på ons 14. feb 2018, kl. 14:29
Sitat fra: Gimlar på ons 14. feb 2018, kl. 13:20
Er det noen som har hentet bil på Røyken?
De skriver vel at de har planlagt å starte leveringer 19.2. Jeg har fått melding om at min bil er en av de første, men ingen kan si noe mer om forventet leveringsuke. Virker som om Nissan ikke vil gi noe informasjon til forhandlerne før like før bilen kan leveres.

Jassp, hvor skriver de det? Jeg fikk bekreftet at min var på båten for noen uker siden, men nå får jeg ikke et kvekk om levering ut av selger. Men da er det vel håp nå snart da

Jeg har fått mail fra BNH som sier at de starter med utlevering fra Røyken 1902. De skriver også at de er i rute med utleveringen i butikker for de som skal hente der. Så da er det vel i orden alt etter hva du har fått som leveringsdato i kontrakten.

Bondeknøl

Da ankom båten Drammen kl 4:11 i dag tidlig. Da er det vel i drøssevis av nye Leafer på kaia nå?

jegergryte

Sitat fra: Bondeknøl på tor 15. feb 2018, kl. 10:12
Da ankom båten Drammen kl 4:11 i dag tidlig. Da er det vel i drøssevis av nye Leafer på kaia nå?

Ingen nye biler å se, men båten nederst var ikke der i går :)
http://drammenhavn.no/index.php/webcam/

UltraMato

Har gått og siklet på elbil over et år nå og endelig var tiden inne til å bestille. Dro til leverandøren for å høre på leveringstid i går. Det kunne ta noen måneder. Men de hadde et par utstillingsmodeller, blant annet en hvit N-Connecta. Så da spurte jeg om jeg kunne kjøpe en av de og i dag underskrev jeg salgskontrakten på en ny 2018 N-Connecta som jeg får på Mandag. Jeg får vel skrive litt om den når jeg har fått kjørt litt!

Markud

Jeg henter min n-conecta perle hvit i morgen kl14.30  :D :D

Odd Knutsen

I følge min forhandler er flaskehalsen Drammen havn Mye snø vanskeliggjør lossing I tillegg skal alle biler understellsbehandles før de sendes forhandler Det  sies at båter ligger på vent i Oslofjorden
Kontrakt AE 09.11.2016.
Nissan Leaf Tekna 2014 tilbakelevert etter lease 02.04.17.
Fosil historie: Mange MB, Opel, Golf

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA