Har noen fått utlevert bil?

Startet av Markud, man 12. feb 2018, kl. 15:35

« forrige - neste »

Markud

Odd Knutsen

Skal hente min LE i morgen 13.02 kl 1130  :)
Kontrakt AE 09.11.2016.
Nissan Leaf Tekna 2014 tilbakelevert etter lease 02.04.17.
Fosil historie: Mange MB, Opel, Golf

benjadin

25 min igjen... Sleng gjerne ut noen bilder og et referat fra leveringen/første turen!
Før:
2018 Nissan Leaf 40 kWh (2018-2021)
2021 Tesla Model 3 LR (2021-2024)

Nå:
2001 BMW 330Ci cabrio (2023-)
2024 Tesla Model Y LR (2024-)

AQN

Sitat fra: benjadin på tir 13. feb 2018, kl. 11:06
25 min igjen... Sleng gjerne ut noen bilder og et referat fra leveringen/første turen!

Da venter vi i spenning på bilder og rapport. :-)

Odd Knutsen

LEAF LE, mottatt 13.02.18 kl 1130 som planlagt. 10 dager før forespeilet og i kontrakten stod det mars... Ingen bilder, desverre. Men gled dere!!!! Meget store forbedringer i forhold til 2014 modellen vi hadde tidligere. ALT er mye mer stille og komfortabelt. STOR bil følelse. Og fysisk meget romslig bagasjerom, heldigvis uten BOSE-kasse. Mer enn god nok lyd i radioen likevel. Enkel og intuitiv betjening. Led foran og bak for de som var i tvil om det. Med adaptiv cruise og E-pedal var det nesten ikke behov for verken gass eller brems. Tok en 22 mil prøvetur, motorvei og bykjøring, temperatur -3 til -9. En liten ladestopp, men hadde nok kunnet klart oss uten. På motorvei med delvis nedslitt og dårlig veimerking ble "lane control" noe nervøs (koplet ut og inn, avhengig av synlige hvite striper), spesielt etter mørkets frambrudd. Men ingen tvil om at støttesystemene bidrar sterkt til en mer trafikk-sikker hverdag. Er meget fornøyd med vårt valg  :) :+1:
Kontrakt AE 09.11.2016.
Nissan Leaf Tekna 2014 tilbakelevert etter lease 02.04.17.
Fosil historie: Mange MB, Opel, Golf

oprytz

Kult, gleder meg! Hvilken forhandler var det du kjøpte hos?

Markud

Nettopp ringte meg selger ... kan hente min nye leafen på fredag  :) :+1:

Amex

Herlig! Når hadde du egentlig levering?
->Tesla M3 reservert 01.04-16

Markud

09/2-18 som betyr at den er forsinket en uke  :)

Amex

->Tesla M3 reservert 01.04-16

Gimlar

Er det noen som har hentet bil på Røyken?

Ruggen

Jeg fikk min i går. Bil nummer 2 levert fra Autocenter Åsane i Bergen. Er meget fornøyet :-)

Trond.m

Sitat fra: Gimlar på ons 14. feb 2018, kl. 13:20
Er det noen som har hentet bil på Røyken?
De skriver vel at de har planlagt å starte leveringer 19.2. Jeg har fått melding om at min bil er en av de første, men ingen kan si noe mer om forventet leveringsuke. Virker som om Nissan ikke vil gi noe informasjon til forhandlerne før like før bilen kan leveres.

Bondeknøl

Men nå må det vel snart komme ny forsyning med Leafer til Drammen?
Regner med at kaien i Drammen overvåkes til enhver tid.
Noen som vet når neste batch kommer?

jegergryte

Fått beskjed om at min LE skal komme til landet førstkommende fredag, så håper det er noe på vei snart. Inne og sjekker webcam fra Drammen havn minst 3 ganger i døgnet :)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA