Oppsummert så skal den trekke minst like mye som den andre elbilen med brukbart hengerfeste (2250kg), hurtiglade raskere enn alle andre på markedet til nå, aksellerere bedre enn det meste annet (kun slått av Amcar P-modeller), produseres i antall som gjør at "alle skal få", se veldig bra ut, være tilnærmet feilfri, ha veldig bra opplevd kvalitetsfølelse og koste 500k?
Beklager hvis det høres litt sarkastisk ut (det er faktisk ikke meningen), men med tanke på at jeg har en VAG elbil allerede, og vet hva den står for, og har hatt Audi før (med Møller på kjøpet), så blir jeg VELDIG overrasket om den første elbilen til Audi blir den perfekte bil, til en så lav pris, allerede fra første åndedrag. Kjenner allikevel hypen tar meg litt, og at jeg er på nippet til å legge inn en reservasjon. At den vil SE bra ut tviler jeg ikke et øyeblikk på, designet fra Ingolstadt sitter som regel som et skudd!
Det største ankepunktet for min del er å ta hovedbilen inn i den kommersielle delen av hurtigladenettverket, for det kommer til å være en stor utfordring i mange år fremover.