Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Alternative felger

Startet av Zuexi, onsdag 31. januar 2018, klokken 18:43

« forrige - neste »

steffeo

Den prisen er også uten moms; så Nissan skor seg ganske godt på de prisene.

Joltus

Fikk egentlig bare pris på LE med vinterdekk.

Betaler 277 for det, så diskuterte egentlig aldri ka prisen ville vært uten disse dekkene, da prisen er ok.

Zuexi

Sitat fra: Joar Øverland på torsdag 01. februar 2018, klokken 13:11
Fikk egentlig bare pris på LE med vinterdekk.

Betaler 277 for det, så diskuterte egentlig aldri ka prisen ville vært uten disse dekkene, da prisen er ok.
277?
Har fått storkunderabatt eller noe du da, til den prisen?

knilsen1

304.750 alt inkludert er min pris. Hvis du har fått den samme bilen med det samme utstyret, har du jaggu gjort et godt kjøp.

Trond.m

Alltid noen som liker å skryte av hvor billig de har kjøpt ting. Det er gjerne de samme som snakker høylydt på flyet om at de har betalt 900 kr for en sydentur  ???

Joltus

Sitat fra: Zuexi på torsdag 01. februar 2018, klokken 13:31
Sitat fra: Joar Øverland på torsdag 01. februar 2018, klokken 13:11
Fikk egentlig bare pris på LE med vinterdekk.

Betaler 277 for det, så diskuterte egentlig aldri ka prisen ville vært uten disse dekkene, da prisen er ok.
277?
Har fått storkunderabatt eller noe du da, til den prisen?
Ja. Utgangspunktet var den prisen til 299 inkl vinterdekk.

Joltus

Sitat fra: TM på fredag 02. februar 2018, klokken 07:33
Alltid noen som liker å skryte av hvor billig de har kjøpt ting. Det er gjerne de samme som snakker høylydt på flyet om at de har betalt 900 kr for en sydentur  ???
Smålig. Har jo ikke akkurat gått rundt å skrøte av dette vel?

Vi diskuterer blodprisen nissan tar for vinterdekk, da synes eg hva folk betaler for bilen inkl. disse er relevant.

steffeo

Det er ingen som liker å vite at noen andre har betalt mindre; jeg sørger alltid for betale mest mulig, så kan ingen komme og si til meg når jeg klager "Men du betalte ikke så mye heller da" (/spøk).

Joltus


Bondeknøl

Det er en fryktelig dumt å skrive hvilken pris en får, særlig når en vet at andre får en dårligere pris. Det frembringer misunnelse hos de som betaler mer og selgeren som har gitt deg en bedre pris enn andre blir irritert hvis han vet at du markedsfører din gode pris.
Sånn er det med forum og det er en uting.

Joltus


Zuexi

Jeg vil lese om alternative felger til den nye bilen min. Pris for dere diskutere et annet sted - vi stopper her.

Joltus

Det som irriterer meg litt er at forhandler ikke kan fortelle meg hvilken felg som følger med når man kjøper 16 toms vintersett hos de.

Har jo faktisk vært usikkerhet rundt hvilken felg som kom med sommerdekk også... Merkelig.

Bondeknøl

Men når du går inn på prislisten så ser en vel de alternative felgene? Vinterdekkene er vel uansett 16 tommere, men er det samme felger som accenta har?

Trond.m

#29
Jeg har fått beskjed om at det er Pulsar felgen som også ble levert som vinterhjul til den gamle modellen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA