Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Chevrolet Bolt EV selges. (Opel Ampera)

Startet av Bybil entusiast, søndag 14. januar 2018, klokken 23:31

« forrige - neste »

elektrolux

Elbilhjelpen.no har (selvfølgelig) vært på denne saken og fikk tilsendt et flott dokument med både CE merke og stempel.

Da vi ba om dokumentene godkjenningen viser til var det på selve kabelen Setec bruker på sine mode 4 ladere, ikke på adaptorkabelen.

En slik kabel vil være livsfarlig å bruke. Uten låsefunksjon kan en teoretisk situasjon være at noen trekker den fra hverandre under lading. Med 500V DC kan det bli det en solid lysbue.

Vi har nå oppsøkt et firma som utvikler en låsbar versjon for oss. Denne skal gjennom alle tester og godkjenninger før vi slipper den ut på markedet. 
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

elekTrond

Hvordan var det man ser forskjell på C€ og CE logoen igjen? *glemsk*
'13 Mjau

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA