Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Enda en elbil: Jaguar XJ

Startet av bmw2002, mandag 22. januar 2018, klokken 17:03

« forrige - neste »

THE

Uansett grill eller ei. XJ har vært en drøm siden jeg var 7-8 år gammel. Satt i baksete på faderns bil mens han fylte bensin, og på motsatt side av pumpen sto en XJ12 med bensinpåfylling, til og med to, bak C-stolpen på bakskjermen. Og lyden når han startet tolveren og rullet sakte bort må jeg innrømme satte seg. Etter dette ble jeg veldig interessert i Jaguar og leste alt jeg kom over. Har aldri eid en Jaguar (ennå), men har siklet på flere, og også vurdert å kjøpe XF som bruksbil.

Må si jeg gleder meg til å se hva Jaguar kan få til med en elektrisk XJ. Liker mye ved iPace, og synes det virker som Jaguar tar elektrisifisering seriøst og med helhjertet innsats.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

Pingle

Må innrømme at jeg liker tanken på en elektrisk Jag som er stor nok, uavhengig av betegnelsen. Det er også trivelig å lese at den XJ som er på vei, er et stort skritt frem.
Mulig at jeg er halvblind, men jeg klarer dessverre ikke å lese ut av artiklene at xj blir elektrisk (eller at den ikke blir det), bare at Ian Callum liker å lage elektriske biler. 
Audi e-tron 55, kjøpt 05 2020


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA