Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Prisstigning fra 1 okt

Startet av terskaar, fredag 28. september 2018, klokken 19:28

« forrige - neste »

Sarepta

Sitat fra: JorEl på torsdag 04. oktober 2018, klokken 13:40
Synes det er "formildende" om det viser seg at vinter-rekkevidden er god, pga batterikondisjoneringen.
Min E-golf er jo som to forskjellige biler, på sommer og vinter :o

Enig. Hvis vinterrekkevidden er på over 30 mil er det som forventet og jeg skal ikke klage, selv om sommerrekkevidden er for dårlig. Men det gjenstår å se.

Stikkkontakt

Sitat fra: Sarepta på torsdag 04. oktober 2018, klokken 13:30
Sitat fra: JorEl på torsdag 04. oktober 2018, klokken 13:23
Sitat fra: EVBil på lørdag 29. september 2018, klokken 18:28
VG test nylig beregnet praktisk rekkevidde 42,9 mil.
Har ikke lest den, men beregnet praktisk rekkevidde høres ut som...teoretisk utregning av praktisk... :police:

VG har regnet feil. Rent teoretisk var rekkevidden i den testen 38 mil.

De har regnet feil på alle biler. De har brukt brutto batterikapasitet.

geear

Det kan vel produsentene takke seg selv for. Er bare Kia og Hyundai som oppgir netto ser det ut for, så der har de sikkert regnet riktig.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA