Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vingedør i veggen med god klaring (bilde)

Startet av oto, mandag 25. desember 2017, klokken 23:22

« forrige - neste »

oto

Ville deres dør gått i veggen her..? :-| Sensorfeil? Fikk nettopp foliert den bakre, nedre delen av døra som sies å være utsatt for steinsprut fra forhjulet. Testet riktignok ikke åpning her innen foliering.Du kan ikke vise dette vedlegget.
TMX75D født oktober 2017
VW e-Golf 2015

Demented_Genius

#1
mine dører ville stoppet. Viss jeg står ved fram dør og fører hånden min mot FWD, så fanger sensor tydelig opp hånden. Ser på skjermen at den indikerer med en bue og dør stopper. Så skal ikke mer enn en hånd til på mine dører. Vil tippe du har feil på sensor..

Liten rettelse: den "doors" menyen som kommer opp når du setter bilen i park du ser om sensorer senser
BMW X5 2011
BMW I3 2016

oto

TMX75D født oktober 2017
VW e-Golf 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA