Levering februar - mars 2018

Startet av Quiste1, søndag 19. november 2017, klokken 23:06

« forrige - neste »

Rosenvinge

Sitat fra: Oppned på torsdag 08. februar 2018, klokken 06:19
Sitat fra: Rosenvinge på onsdag 07. februar 2018, klokken 16:39
Og der var min bil som stod på kaia forrige dagen ombord på båt og på vei til Zeebrugge i følge Delivery. Estimert lverering første halvdel av Mars.
Har fortsatt Tilburg status i My Tesla :)

Min er visst fortsatt på vei til havna :( Når bekreftet du?
Jeg bekreftet min 07.10, så det har tatt sin tid

Sent from my iPhone using Tapatalk

Maniac

Min var bekreftet 4.11.2017, status er fortsatt "Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa".

De har dog i dag endret beregnet leveringstid fra "Tidlig April" til "Sent i februar - Mars"  ;D

Aaalb

Begynner å skje ting her også  :+1:

Har fått status om at den har ankommet europa nå (etter å ha hatt bugen med Tilburg) ;D

Og endret seg fra mars/april til sent februar/mars.

Delivery lover utlevering før påske.
TMS75D Midnight Silver bestilt 30/09. Bekreftet 07/10. Levering tidlig februar.

Mr.D

Aaalb; Jeg håper da virkelig du får bilen din FØR påske, spesielt hvis din bil allerede er kommet til Europa. Det som mange sier er at det tar ca. 15-20 dager etter at bilen er ankommet Europa til den blir utlevert. Dette er selvfølgelig noe avhengig av hvor i landet man befinner seg og hvor mange biler som skal ut.
Jeg tipper at for de som er med båten Tonsberg vil de heldigste begynne å motta bilene sine rundt 26-27 februar.

Mr.D

Jeg har forøvrig fått final invoice, og på den står det estimert levering 15 mars. Er det noen andre som er med Tonsberg som har fått noen annen dato?

skritt

Da har vi blitt oppringt med beskjed om at bilen er i Norge.  :D Utlevering sent i februar i Trondheim.

Bestilte 30.9 og låste bestillingen 7.10. 7-seter X75 uten premium, med ap2.

mrdain

Sitat fra: skritt på fredag 09. februar 2018, klokken 16:34
Da har vi blitt oppringt med beskjed om at bilen er i Norge.  :D Utlevering sent i februar i Trondheim.

Har du fått noen oppdateringer i MyTesla? Har bestilt samme bil til samme tid som deg, men fortsatt ikke hørt noe, og fortsatt mars/april i MyTesla.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

skritt

Sitat fra: mrdain på fredag 09. februar 2018, klokken 16:36

Har du fått noen oppdateringer i MyTesla? Har bestilt samme bil til samme tid som deg, men fortsatt ikke hørt noe, og fortsatt mars/april i MyTesla.

Ja, fått oppdateringer hele veien. Bygging, i transport, på båt, ankommet havn i Europa.

mrdain

Sitat fra: skritt på fredag 09. februar 2018, klokken 17:27
Sitat fra: mrdain på fredag 09. februar 2018, klokken 16:36

Ja, fått oppdateringer hele veien. Bygging, i transport, på båt, ankommet havn i Europa.
Fryktelig frustrerende opplegg. Har den velkjente Tilburg-statusen (bug) nå på femte uka. Krysser fingrene for at statusen bare ikke blir oppdatert og at bilene våre har gått samme ruta.

skritt

Sitat fra: mrdain på fredag 09. februar 2018, klokken 17:30
Fryktelig frustrerende opplegg. Har den velkjente Tilburg-statusen (bug) nå på femte uka. Krysser fingrene for at statusen bare ikke blir oppdatert og at bilene våre har gått samme ruta.

Tilburg er vel eneste statusen vi ikke har hatt. Ble lovet bil før jul, så endret det seg til sent feb-mars, så mars-april, så plutselig sent feb-mars for en stund siden.

Nasatech

Apropos levering. Hvis dere vil vite når bilen deres blir registrert så kan dere registrere VIN på http://www.itanywhere.no/vin.php så får dere Mail når bilen blir registrert.

Noen ganger registrere Tesla bilen når du er hos Tesla men andre ganger er det noen dager før.

Evinzer

SitatJa, fått oppdateringer hele veien. Bygging, i transport, på båt, ankommet havn i Europa.
Var det din siste oppdatering? Min har også ankommet havn i europa, bekreftet 7.10

skritt

Sitat fra: Evinzer på lørdag 10. februar 2018, klokken 17:00
SitatJa, fått oppdateringer hele veien. Bygging, i transport, på båt, ankommet havn i Europa.
Var det din siste oppdatering? Min har også ankommet havn i europa, bekreftet 7.10
Ja, står fortsatt det på tesla.com.

Evinzer

Da håper jeg å få høre noe på mandag! :D

Mighty12

Følgende status har jeg hatt på min konto i tre uker: "Din Tesla er bygget og at den er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA".
Jeg sendte forespørsel om det var noen forsinkelser på levering. Bilen min ble bekreftet 8/12-2017. Det er en S75D. Følgende svar fikk jeg fra DeliveryNO på fredag 9/2: "Bilen din står I Baltimore nå, så estimert levering er medio mars +/-".
Noen som har peiling på hvilken båt den evt. sendes med?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA