Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kjedekobling av Tesla Wall Connector

Startet av thawi, fredag 17. november 2017, klokken 13:53

« forrige - neste »

thawi

Sitat fra: Luniboy på torsdag 18. oktober 2018, klokken 21:18
Jeg kjører dette opplegget i dag, med en sikring inne, som går ut til et lite skap i garasjen som inneholder 2 st. B vern og ikke noe annet.
TWC koblet opp i slave/Master, lader en Tesla Model S og BMW i3. Trikkeren min mente det var krav til et B-vern pr. lader.
Virker utrolig bra   :)

BR
Dette høres jo ut som det jeg er ute etter. Jeg lagde en ny post da min nye TWC nettopp ble levert, og glemte helt denne jeg lagde for ett år siden. Problemet jeg har nå er at jeg har 2 kurser med ulike sikringer, og lurer på om de fortsatt kan brukes for lastbalansering. Hvor den ene har 22kw tilgjengelig, mens den andre kun har opp til 11kw. Jeg har en 32A og en 16A kurs (400V).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA