Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Audi e-tron - Bilder og video

Startet av Amatøren, søndag 12. november 2017, klokken 20:35

« forrige - neste »

ToWalkOrDrive

Sitat fra: Stikkkontakt på onsdag 17. oktober 2018, klokken 10:40
Sitat fra: ToWalkOrDrive på tirsdag 16. oktober 2018, klokken 23:37
...hvis det er demobiler...litt rart de velger forskjellige felger? Eller? Litt rart det ikke står e-tron felger på alle? Eller har de mistet troen på at de er kule?

Hvordan kan du si at dette ikke er e-tron felger? Har du sett utstyrslisten?

Med e-tron-felger mente jeg de felgene som spesielt er utviklet for e-tron, det vil si noen av de en ser på bildet (de som har 4 striper - litt på samme måte so de 4 stripene du ser i hovedlyktene). De skal blant annet gjøre bilen mer aerodynamisk. Synes forresten de er helt ok.
Tesla Model Y                         2021-

Orbit

Selv de "vanlige" 5-ekers 20" felgene (standardfelg for e-tron i USA) mistenker jeg er laget for e-tron, da det "bare" skal dekk med 255 bredde på disse. For eksempel Q7 bruker 9J x 20 med 285/45R20 dekk, mens 255/50R20 passer bedre på en 7.5-8J x 20 felg (som også sparer en del vekt i forhold til 9J).

Under er de felgene som jeg har plukket opp "offentlig" så langt:
Du kan ikke vise dette vedlegget.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

ToWalkOrDrive

Det så dritskummelt ut med den øverste felgen. Er det et spøkelse?
Tesla Model Y                         2021-

hemi

under en uke til visning nå, gleder meg :)

hemi

wtf'a når denne kom på youtube akkuratt

De fleste "petrolheads" kjenner misha charhoudin, litt morsomt med review fra noen uten elbil erfaring, men med mye bilerfaring.

https://www.youtube.com/watch?v=4CtI8oqiYrs

hemi


Stikkkontakt

Frekk farge Catalunya red.
Veldig lik Photon rød på I-Pace. Du kan ikke vise dette vedlegget.

niknox

Ca 850 biler pr mnd skal leveres, fom Januar

HalvorV

Tesla Model Y Perfomance

zbk

Kilde? Audi lokalt mumla om over sommeren for ~6000 i køen, så om det gjelder for Norge ligger det av til å stemme.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

elekTrond

'13 Mjau

hemi

Jeg liker faktisk farger, har for tiden velocity yellow corvette og sikler på orange metallic, eller nye modellen i samme gul igjen... hadde protonic blue i3 og digga det, hemi suv'en i blå metallic også.

Han jeg driver med har 3 svarte biler, med svart interiør så mobbern litt :p

får en ny sort i3 og har sort nissan leaf nå :o men det er for at de skal være litt flippbare på kort sikt. Glad i farger men den grønne leaf greia ble ganske nasty.


niknox

Sitat fra: elekTrond på torsdag 18. oktober 2018, klokken 14:47
@hemi & stinkkkontankt: F A R G E R <3  :+1: :+1:

Fabrikken, gjennom kilder. 850 til Norge pr mnd, tom juli, så litt mindre.

Svg1974


[/quote]

Fabrikken, gjennom kilder. 850 til Norge pr mnd, tom juli, så litt mindre.
[/quote]

850 fra nå, eller fra nyttår? For oss treiginger kan jo det bety en del...

zbk

Fra januar, ifølge orginalposten lenger oppe. Gir ca 6000 tom juli. Burde ta unna ca nåværende kø da.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA