Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Monterer diesel luft varmer

Startet av Lazybee, torsdag 02. november 2017, klokken 22:45

« forrige - neste »

Lazybee

Sitat fra: erik e på torsdag 08. mars 2018, klokken 16:57
Det og montere en dieseltank innvendig i en bil mener jeg er uheldig. Garantert lukt,mye lukt. Den vil også ødelegge muligheten for og slå ned baksete ryggen,som er en av denne bilens store fordeler.


Ingen diesellukt i min bil...så der tar du helt feil... ;)  Jeg fyller rett fra dieselpumpa (avgiftsfri!), men er jo seff veldig forsiktig når jeg fyller tanken... 8)
Peugeot iOn 2013 (Elvira)

erik e

Sorry,da tar jeg helt feil. Søler du to dråper diesel vil det lukte jæ... .
Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt





Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

kje

Sitat fra: tobiast på torsdag 15. februar 2018, klokken 22:52
Hei,

Jeg har bestilt en luftvarmer fra kina (billigste sort). 2kw, diesel. Drar den inn i bilens ventilasjonsanlegg som beskrevet over. Skal forsøke å dokumentere prosessen. Mulig jeg forsøker meg med en billig RF-remote oxo.

Jeg surrer litt med hvilke tankløsning jeg skal gå for. Har brukt et par kvelder på ebay, uten å finne noe jeg syns er ok.  Er egentlig kin på den originale eber-tanken med påfyllingslokk bak. Er jo greit å montere, ser det ut til av dokumentasjonen.  Noen som vet hva den koster og hvem som er distributør?

-Tobias

Hei. Hvordan gikk det? Monterte du den fremme under panseret eller inne i bilen bak? Hvilken tank gikk du for? 🙂

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA