Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Charge Amp Ray

Startet av Oletoffen, fredag 20. oktober 2017, klokken 20:00

« forrige - neste »

Oletoffen

Kjøpte en charge amp ray for noen måneder siden, nå får jeg com error og ground fault. Noen som har vært borti dette før? virker ut som det er dårlig kontakt med pistolen da den begynner å lade når jeg tar å beveger litt på kabelen.

nofuelno

Hei, det er brudd i en signalkabel.

Send oss en mail på info@nofuel.no , så sender vi en erstatning med frankert returlapp for den defekte.

Den siste generasjon RAY kabler, har fått økt dimensjon på signalkabler samt at de er kevlarforsterket.
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

3irikur

Har samme problemet med en kabel som er inne til reklamasjon hos mekonomen nå.


Håper det ender med at jeg får en ny med den nye dimensjonen på kabelen :)
Nissan Leaf Acenta 2014 - Solgt og levert når Amperaen kom

Blå Ampera-e 2017

Ingeniøren

Sitat fra: 3irikur på søndag 22. oktober 2017, klokken 10:50
Har samme problemet med en kabel som er inne til reklamasjon hos mekonomen nå.


Håper det ender med at jeg får en ny med den nye dimensjonen på kabelen :)

Du skal vel ikke få en gammel modell med fabrikasjonsfeil - det ville jeg nektet !
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

3irikur

Sitat fra: Ingeniøren på søndag 22. oktober 2017, klokken 11:37
Sitat fra: 3irikur på søndag 22. oktober 2017, klokken 10:50
Har samme problemet med en kabel som er inne til reklamasjon hos mekonomen nå.


Håper det ender med at jeg får en ny med den nye dimensjonen på kabelen :)

Du skal vel ikke få en gammel modell med fabrikasjonsfeil - det ville jeg nektet !


Jepp, men det kan godt være at de reparerer kabelen min i stedet for å gi meg ny - Det har de all rett til.


Edit: Forøvrig har jeg fått lånekabel som ennå ikke er slitt ut, så jeg er egentlig fornøyd :)
Nissan Leaf Acenta 2014 - Solgt og levert når Amperaen kom

Blå Ampera-e 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA