Brukerprofiler & Keyless go & Settings

Startet av emmern, mandag 09. oktober 2017, klokken 12:08

« forrige - neste »

emmern

Hei! Jeg har satt opp bilen med 2 brukerprofiler - meg og kona. Jeg har så knyttet hver profil opp til hver sin nøkkel. Men da jeg satte meg inn i bilen så byttet den ikke profil til min automatisk. Hva er da poenget?

Og: Kan bilen huske Driving Mode og regen level? Virker som jeg må sette dette HVER gang jeg starter. Ikke mulig å lagre?

Takk  :D
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

Ragge

Dette har jeg også opplevd et par ganger, men det skyldes at kona stadig glemmer å låse bilen. Den bruker siste nøkkel som låste opp bilen, men jeg kan likevel kjøre avgårde med hennes profil

emmern

Takk! Hva er det nøyaktig disse profilene lagrer? Da jeg setter meg inni bilen står DAB-radioen på full guffe siden hun bruker den, noe jeg selv ikke bruker. Er ikke dette en del av tingene?
e-Golf 2018 300 FL

rsomby

Hiver meg på denne, er det ikke mulig å sette regen (rekuperasjon) i profilen, eller MÅ du sitte å "dra'an" hver gang en skal ha en tur?

emmern

Sitat fra: rsomby på tirsdag 02. januar 2018, klokken 15:48
Hiver meg på denne, er det ikke mulig å sette regen (rekuperasjon) i profilen, eller MÅ du sitte å "dra'an" hver gang en skal ha en tur?

Jepp, samme gjelder adaptiv cruise.   ::)
e-Golf 2018 300 FL

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA