Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sidste chance for at købe ReLight2010

Startet av langemand, søndag 24. april 2011, klokken 08:22

« forrige - neste »

cmartin

Nå har han fått inn på lager igjen.

fikk mail av han:
Hello,
I got the displays and can deliver ReLights again. If you are still interested, please send me your address.
Best Regards
Ralf Becker

Så spurte jeg hva alt kostet og her er det svaret:

Hello,
thank you for your inquery. I am selling the last Relights for a special
price. The ReLight itself costs 180 Euro, the watering set 30 Euro and
the shipping to Norway 8 Euro.

Thomas Parsli

Jeg har fortsatt ikke hørt noe fra han, selv etter å ha purret.
Vurderer nå Lexia-3 fra Ebay.

Thomas
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

El Toro

Hei!
Etter ombygging til LiFePo batterier har jeg ikke lenger bruk for vannfyllingskit'et mitt. Det er kjøpt hos Exide og består av 25 liters kanne + slange med kopling til stussene. På slangen sitter det også et roterende hjul som viser gjennomløpshastigheten på vannet. Ta kontakt hvis du er interessert.
Oslo.
Citroën Saxo Electrique 2002, ~99 000 km, ombygget til LiFePo4 i 2010. Kondemnert okt 2019.
Model S P85+ bestilt okt 09, levert 07.09.13, solgt.
Model S P85 levert 21.03.14, solgt 2015.
Model S 85D levert juni 2015, solgt.
Model X 90D levert mars 2017.
Kia Soul 2018 fra desember 2019.

jornheim

Sitat fra: elektrolux på mandag 02. mai 2011, klokken 17:35
Sitat fra: Thomas Parsli på mandag 02. mai 2011, klokken 10:40
I praksis må jeg vel ha alle batteriene ut av bilen for rekondisjonering -og det er ikke mange som gjør den jobber lenger...

Er bilen i daglig bruk trenger du ikke recondisjonering. Har du sjeldent eller aldri kjørt bilen tom ( dog uten å reversere celler ) kan du gjøre dette, og la den stå med tenningen på til DC-DC slutter å lade 12V batteriet.(...)

Denne metode for "recond" blev diskuteret lidt mere på følgende tråd:
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,2867.0.html
Køge, 40km syd for København. Saxo electrique (2000 model), 2007-blokke (NiCd)
Kører ZOE i en delebilsforening (=dansk for bildeling)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA