Levering desember - januar 2017/2018

Startet av Trond Strømberg, søndag 24. september 2017, klokken 11:04

« forrige - neste »

Tesley

Samme her.

Kan være at biler fra SF ikke får denne statusen. Testa og statuser er ofte en dårlig match.
S75D - bekreftet 20. august

jarragitt

«Din Tesla er laster på et skip, og er på vei til Europa» heyheyhey

Tesley

Da ble min oppdatert til "Lastet på skip" og levering sen november / desember. 
S75D - bekreftet 20. august

Ganon

Har ikke fått noen oppdatering, fortsatt "Your Tesla has been built and is in transit from our Fremont factory to the port within the United States.". Får håpe det endrer seg, ellers har den vel blitt igjen  :o
Deep Blue Tesla Model S 75D, bekreftet 29.09.

skrenten86

Min har endret status og er på båten :)

Bånngass Morning Cindy!
Bestilt hvit  X100, bestilt 13.okt.

Stack

t0ffluss

mye trykk på tesla websida i dag ser det ut til. Får ikke logga inn en gang :D
P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

RazAquato

Har nok ingenting med trafikk å gjøre.
hvis du bare går inn på tesla.com, og ikke tesla.com/ettellerannet så ser du at de omdirigerer til livestream.tesla.com, så det henger nok bare igjen etter liveventen.  tenker det blir fikset så snart de "våkner" i statene.

t0ffluss

njaaaa, det høres jo ut som en merkelig måte å gjøre det på. Direkte url`s burde ikke blitt påvirka av ein eventuell redirect på hovedsida..
P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

Ganon

Sliter også med å komme inn med direkteurl. Nervøsiteten er på topp her, går jo rett i kjelleren om ikke bilen min har kommet med nå som det ser ut som alle andre her inne får "på båt" oppdateringen  :-[ ;)
Deep Blue Tesla Model S 75D, bekreftet 29.09.

t0ffluss

T.K

Sitat fra: Tesley på fredag 17. november 2017, klokken 05:59
Da ble min oppdatert til "Lastet på skip" og levering sen november / desember.

Jeg fikk oppdatering i går, så da er vi på samme båt. Jeg har levering sen desember/januar. Tro nok din leveringsstatus er noe optimistisk.

KristianSE

Jeg har fortsatt "på vei til havnen"-status, men fikk endret leveringstidspunkt til sen november - desember i dag. Det betyr vel at noe har skjedd i positiv retning, og da er det nærliggende å tro at det har sammenheng med Morning Cindy ut fra San Francisco i går. Håper på det. Og de kunne nok ha spart seg for å sette opp november... ;-)

Edit: Endret fra desember - tidlig januar.

t0ffluss

ChrML

Da har min også fått Lastet på skip statusen :D Digg! Men har ikke fått 14-dagers intervall enda? Har dere?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA