Levering desember - januar 2017/2018

Startet av Trond Strømberg, søndag 24. september 2017, klokken 11:04

« forrige - neste »

Doro

larssr

Se der ja. Hvor har man informasjon om at denne skal gå på fredag?

Får jo bare håpe at min kommer med på denne, men synes i så fall det er rart at den fortsatt skulle være på fabrikken i går, og da ha stått der en uke. Virker som om flere andre har fått beskjed om at den har stått på kaia i SF i flere dager. Ikke til å bli klok på dette her.. ::)

Evinzer

Sitat fra: Tesley på tirsdag 14. november 2017, klokken 18:09
Sitat fra: Evinzer på tirsdag 14. november 2017, klokken 16:50
Ah okei! De har sagt desember utlevering hele tiden, så får håpe på det.

Hva sier MyTesla da?

Bestillingen din av Tesla-en er bekreftet og planlagt for produksjon ved fabrikken vår. Har stått dette siden bestilling, har purret ofte uten noe hell. Er flere selgere som har sagt desember, og jeg spurte om å få den til neste år så det ble en 2018 modell, men da sa de nei, for da gjaldt ikke den lånekampanjen de hadde.

Tesley

Sitat fra: Evinzer på tirsdag 14. november 2017, klokken 18:39
Bestillingen din av Tesla-en er bekreftet og planlagt for produksjon ved fabrikken vår. Har stått dette siden bestilling, har purret ofte uten noe hell. Er flere selgere som har sagt desember, og jeg spurte om å få den til neste år så det ble en 2018 modell, men da sa de nei, for da gjaldt ikke den lånekampanjen de hadde.

Føler meg meget trygg på at du får bilen nærmere mars enn desember.

Med mindre MyTesla er helt feil og ikke er oppdatert i det hele tatt. Men akkurat VIN / Understellsnummer pleier å stemme.
S75D - bekreftet 20. august

Evinzer

Føler meg meget trygg på at du får bilen nærmere mars enn desember.

Med mindre MyTesla er helt feil og ikke er oppdatert i det hele tatt. Men akkurat VIN / Understellsnummer pleier å stemme.
[/quote]

Er det jeg også tror, men mener de burde hatt noen form for info? Sto jo desember på siden når jeg bestilte, så jan,feb og mars. Skjønner at det er en del biler men når flere av de har sagt desember så håper jeg de holder det de sier :) Men de skal ringe på torsdag så får høre mer da!

Tesley

Når jeg bestilte så sa de oktober. Heldig om jeg får den før nyttår...
S75D - bekreftet 20. august

Evinzer

skrenten86

Går det ann og finne ut om bilen står i San F eller er i Baltimore?
Bestilt hvit  X100, bestilt 13.okt.

Jærbuen

Sitat fra: skrenten86 på tirsdag 14. november 2017, klokken 19:55
Går det ann og finne ut om bilen står i San F eller er i Baltimore?

Ring Delivery hos Tesla. Jeg trodde min stod i Baltimore, men fikk opplyst San Fransisco  :+1:
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD Solgt
2017 Opel Ampera-E Solgt
Nå 2013 Model S, P85 Signatur

elfosilen

Jeg har en S75D i bestilling, bekreftet 19.10.17. Under Tesla-kontoen står det bare at bilen er planlagt for produksjon. Ingen leveringsdato og VIN. Går jeg ned på Preferanser, Opphenting, Foretrukket levering, har det endret seg først fra januar til februar, og nå senest i dag til mars.  :'(

NicoAmor

(null)
Det samme har skjedd meg samme bestillings dato, fikk beskjed fra selger at bilen kom i januar. Så vi får se...

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model S 75D - bekreftet 20. oktober 2017
VIN:

Knuti

Snakket nettopp med delivery, min sto i San Fransisco og ble losset på båt, noe jeg også fikk beskjed om av dem forrige uke også.....Fikk lovnader om levering om ca en mnd, selv om båten skulle innom Belgia for og losses om.

Fikk følelsen av at dette går ikke rent tidsmessig, og at det ikke blir bil før i mellomjula. Det er LANGT fra SF til DRM med en tur innom Belgia!
Blå S75D bestilt 28/9

t0ffluss

Sitat fra: Knuti på onsdag 15. november 2017, klokken 11:22
Snakket nettopp med delivery, min sto i San Fransisco og ble losset på båt, noe jeg også fikk beskjed om av dem forrige uke også.....Fikk lovnader om levering om ca en mnd, selv om båten skulle innom Belgia for og losses om.

Fikk følelsen av at dette går ikke rent tidsmessig, og at det ikke blir bil før i mellomjula. Det er LANGT fra SF til DRM med en tur innom Belgia!

Hvordan er fortollingsprosessen? Er det en automatikk når båten kommer til Drammen? Regner med at de ikke sitter manuelt og pusher bilene gjennom papirmølla i 2017? Jeg antar, uten å fått bekrefta fra DS at min også er på SF-båten. Min ble bestilt dagen etter din.
P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

Ganon

Fikk bekreftet at min stod i SF og ventet på båt, var enda et håp (uten garanti) at de rakk utlevering før nyttår. Jeg har utlevering i Kristiansand, blir jo spennende å se om den kommer til Drammen først da eller om det losses om feks i Belgia og kommer via Danmark?
Deep Blue Tesla Model S 75D, bekreftet 29.09.

Doro

Noen som kommer inn på "My Tesla" og kan se status på bilen i dag?
Min går bare tilbake til forsiden...

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA