Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering november - desember 2017

Startet av haheide, onsdag 30. august 2017, klokken 13:56

« forrige - neste »

haheide

La inn bestilling TMX75D 18/8 og aksepterte design 22/8.
Fikk  Beregnet leveringstid: Sen november - desember.

2017 X75D Blå 7seter. Levert 2018
Tesla Model 3 reservert - kansellert
2016 Nissan Leaf Acenta 30kwh - Solgt Okt-17

e-tron 2018

#1
La inn bestilling på X75D 7/8 og bekreftet 10/8. Bilen har fortsatt status som "bekreftet og planlagt for produksjon ved fabrikken vår". Beregnet leveringstid november - tidlig desember.

Då gjekk den over i produksjon, 8. Sep.

krokus

Etter mye frem og tilbake valgte vi å kansellere vår S75D som ble bekreftet i slutten av mai. Ventet levering på den skulle være ca. 11. september. Hovedårsaken til at vi valgte å kansellere var luftfjæring, og at vi ser på dette som verdt å legge inn en ny bestilling. Vi er en familie med to barn og mye bagasje, og ser at dette kan være en fordel å ha. Spesielt også på veien til hytta.
I tillegg ser vi på det som ekstra bonus med høyere ladekapasitet, forbedrede bakseter, ekstra interiørbelysning og mulig bedre ledningsnett for AP (AP 2.5).

Vi har nå lagt inn ny bestilling bekreftet i dag 30. august, med forventet levering i sent november. Helt samme bil som tidligere, men med det nye som standard. Vi gleder oss!
2017 Tesla Model S 75D, Deep Blue Metallic, AP 2.5, FSD (Lev. nov/des)

Somni

Sitat fra: vegar_m på onsdag 30. august 2017, klokken 15:11
Etter mye frem og tilbake valgte vi å kansellere vår S75D som ble bekreftet i slutten av mai. Ventet levering på den skulle være ca. 11. september. Hovedårsaken til at vi valgte å kansellere var luftfjæring, og at vi ser på dette som verdt å legge inn en ny bestilling. Vi er en familie med to barn og mye bagasje, og ser at dette kan være en fordel å ha. Spesielt også på veien til hytta.
I tillegg ser vi på det som ekstra bonus med høyere ladekapasitet, forbedrede bakseter, ekstra interiørbelysning og mulig bedre ledningsnett for AP (AP 2.5).

Vi har nå lagt inn ny bestilling bekreftet i dag 30. august, med forventet levering i sent november. Helt samme bil som tidligere, men med det nye som standard. Vi gleder oss!

Ble ny på deg og ja ... ::) Bekreftet min 15.08. Levering november tidlig desember. I produksjon nå.
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

krokus

Sitat fra: Somni på onsdag 30. august 2017, klokken 15:21
Sitat fra: vegar_m på onsdag 30. august 2017, klokken 15:11
Etter mye frem og tilbake valgte vi å kansellere vår S75D som ble bekreftet i slutten av mai. Ventet levering på den skulle være ca. 11. september. Hovedårsaken til at vi valgte å kansellere var luftfjæring, og at vi ser på dette som verdt å legge inn en ny bestilling. Vi er en familie med to barn og mye bagasje, og ser at dette kan være en fordel å ha. Spesielt også på veien til hytta.
I tillegg ser vi på det som ekstra bonus med høyere ladekapasitet, forbedrede bakseter, ekstra interiørbelysning og mulig bedre ledningsnett for AP (AP 2.5).

Vi har nå lagt inn ny bestilling bekreftet i dag 30. august, med forventet levering i sent november. Helt samme bil som tidligere, men med det nye som standard. Vi gleder oss!

Ble ny på deg og ja ... ::) Bekreftet min 15.08. Levering november tidlig desember. I produksjon nå.
Spennende! Ja, det ble det til slutt. Det kommer jo småting hele tiden. Og er enig i at man ikke kan kansellere for hver ting som er nytt. Men det at Tesla har sluttet å produsere uten luft, og at vi også nå får dette inkludert gjorde at vi til slutt gikk for dette. Blir litt ekstra ventetid. Men det får gå.
2017 Tesla Model S 75D, Deep Blue Metallic, AP 2.5, FSD (Lev. nov/des)

M@rtin

Sølv S75 med tekstilseter, AP og glasstak bekreftet 11.8. Levering november - tidlig desember.
Ingen leveringsforandring fra og med bekreftelsesdatoen så langt.

Martin
2024 Polestar 2 LRDM PP, †2021 Mercedes EQC, †2019 Tesla M3LR, †2017 Tesla MS75, †2016 Mercedes B250e, †2016 VW E-Up, †2015 Mitsubishi Miev

M@rtin

Sitat fra: M@rtin på onsdag 30. august 2017, klokken 18:03
Sølv S75 med tekstilseter, AP og glasstak bekreftet 11.8. Levering november - tidlig desember.
Ingen leveringsforandring fra og med bekreftelsesdatoen så langt.

Idag forandret seg spec´en forøvrig fra SC04 (betalt superlading) til SC05 (gratis superlading). I tillegg la jeg merke til følgende tillegg på MyTesla-spec: "Fri ubegrenset superlading gjelder kun for den opprinnelige eieren av kjøretøyet og kun for varigheten av det opprinnelige kjøretøyeeierskapet."

Martin
2024 Polestar 2 LRDM PP, †2021 Mercedes EQC, †2019 Tesla M3LR, †2017 Tesla MS75, †2016 Mercedes B250e, †2016 VW E-Up, †2015 Mitsubishi Miev

Tesley

S75D - bekreftet 20. august

M@rtin

Joda, men det ser ut til å ta tid før den synker ned i spec´en ...
2024 Polestar 2 LRDM PP, †2021 Mercedes EQC, †2019 Tesla M3LR, †2017 Tesla MS75, †2016 Mercedes B250e, †2016 VW E-Up, †2015 Mitsubishi Miev

AirCanada

Sitat fra: M@rtin på onsdag 30. august 2017, klokken 18:03
Sølv S75 med tekstilseter, AP og glasstak bekreftet 11.8. Levering november - tidlig desember.
Ingen leveringsforandring fra og med bekreftelsesdatoen så langt.

Martin

Kampanjen har tydeligvis hatt en god effekt for Tesla.
Jeg bekreftet en uke før deg, levering 1 mnd før deg (forhåpentligvis i slutten av oktober). Men har skinn ++
TMS 75D (levering oktober 2017)

steam

Sitat fra: AirCanada på torsdag 31. august 2017, klokken 17:56
Sitat fra: M@rtin på onsdag 30. august 2017, klokken 18:03
Sølv S75 med tekstilseter, AP og glasstak bekreftet 11.8. Levering november - tidlig desember.
Ingen leveringsforandring fra og med bekreftelsesdatoen så langt.

Martin

Kampanjen har tydeligvis hatt en god effekt for Tesla.
Jeg bekreftet en uke før deg, levering 1 mnd før deg (forhåpentligvis i slutten av oktober). Men har skinn ++

Ikke nødvendigvis. De produserer jo ting i batch så kan bare være uflaks.
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

CaZpaH

Bestilte en X 75D (premium interiør, premium pakke og 5 seter) og bekreftet den 11. August. Har fått November - tidlig desember og er enda ikke startet produksjon.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

smurf

Lagt inn bestilling og bekreftet 1/9. Estimert levering sent november - desember. Stod sent november når jeg bestilte, men fikk høre fra Tesla selger at det var nok litt optimistisk og at det kunne bli desember. Fått VIN nå og det står altså sent november - desember. Da er det bare å kose seg å vente på neste Tesla :-)
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Megawatt

Jeg bekreftet en S75D 17. august, og har også fått beregnet leveringstid sen november - desember. Selger mente at dette var ganske sannsynlig, men selv så våger jeg ikke å tro altfor mye på dette  ;D

CaZpaH

Hører med historien at sa jeg fikk VIN så var dato sen oktober - november. Og ble deretter endret til november - tidlig desember. Så har lite tiltro til noen av datoene og blir glad om jeg får på denne siden av året (noe jeg tviler på...)
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA