Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla Inventory

Startet av Nasatech, tirsdag 29. august 2017, klokken 15:01

« forrige - neste »

Knnot

Sitat fra: Nasatech på onsdag 22. august 2018, klokken 10:54
Merkelig. Var innom Skøyen i dag tidlig og han bekreftet at det var senest mandag 27. august.

Får ikke opp noe oversikt over biler tilgjengelig på nettsiden din med inventory biler...?

Øyvind.h

Sitat fra: Knnot på mandag 27. august 2018, klokken 15:00
Sitat fra: Nasatech på onsdag 22. august 2018, klokken 10:54
Merkelig. Var innom Skøyen i dag tidlig og han bekreftet at det var senest mandag 27. august.

Får ikke opp noe oversikt over biler tilgjengelig på nettsiden din med inventory biler...?
Send han en PM. Tror Tesla ba han stoppe siden.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

daktari

Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D


Espen Hugaas Andersen

Fungerer for meg:

SitatAntall biler tilgjengelig: 572 med 7 nye biler i dag. Nyeste bil: 2 timer siden. Siste endring: 4 minutter siden.
Ingen interessante inventory for øyeblikket? Registrer deg her om du vil få mail når det kommer biler.

Skal du ha inventory så kontakt meg på sosiale linker under eller på mail: lasse at teslastats.no.

Disse listene har blitt fjernet etter ønske fra Tesla, men du kan finne 56 Tesla direkte på Tesla sine inventory sider

Skal du ha ny eller inventory Tesla? Rabattlink finner du her: ts.la/lasse9342 eller ved å gi koden lasse9342 til selger hos Tesla.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

What-a-watt

Det var listene jeg siktet til, og det er også de det er referert til over i denne tråden.

Spurkis

Hvordan er det egentlig med leveranser og inventory biler? Fikk beskjed fra selger forrige lørdag at bilen jeg bestilte på lørdag kan leveres ila. september. Er det utopi å forvente det? Savner sporingsmuligheter :-)

THE

Jeg bestilte inventory ca 20. august i fjor. Bilen var produsert 10. august, og sto i USA da jeg bestilte. Fikk bilen utlevert 20. september.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

sevalds

Bestilte min inventory 24 juli.

Får den levert nå den 7.september i Ålesund.

Elbildriver

Søk på inventory siden via en proxy, funket for meg,,. enn så lenge,.,.

Apache

Det tar ca 2 måneder før man bestiller inventory bil til man får den når den er i Nederland? (Klarer ikke å vente)

Spurkis

Sitat fra: Àpache på søndag 02. september 2018, klokken 00:01
Det tar ca 2 måneder før man bestiller inventory bil til man får den når den er i Nederland? (Klarer ikke å vente)

Jeg bestilte 24 august og har fått beskjed at leveranse mest sannsynlig blir i utgangen av sept.

jorgen.jevne

Jeg bestilte ultimo august, men får ikke vite noe fra Tesla lokalt.

Er det noen som har fått noen bekreftelser? Jeg solgte bil i går og er nå offisielt billøs, så hadde vært greit med en dato å forholde seg til.

Noen som har erfaringer med at dette trekker ut, og om Tesla i såfall er imøtekommende mtp lånebil etc.?

What-a-watt

Lånebil er nok ikke aktuelt hvis du ikke har fått en konkret leveringsdato (noe jeg tror Tesla aldri gir). Men det er kvartalsavslutning i september, og de pleier å få unna masser med biler før 30.09. Prøv å ring Tesla Delivery.

Hyperstress

Jeg har ikke lest hele tråden, men hvordan får jeg opp listen over inventory-biler? (det står at listene er fjernet etter Teslas ønske..)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA