Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla Inventory

Startet av Nasatech, tirsdag 29. august 2017, klokken 15:01

« forrige - neste »

Nasatech

Sitat fra: Trulskl på onsdag 18. oktober 2017, klokken 15:05
Jeg browsa nettopp inventory biler, og så ble "alle" borte midt i et søk.. Kun 2 biler igjen. Hva skjer?

Det er tydeligvis en feil med Tesla sine sider. Jeg fikk også feilmelding da jeg logget på MyTesla. Får håpe de kommer tilbake på neste refresh. Skal være hvert 15. minutt.

Nasatech

Da er de tilbake Har også lagt til GB og USA. New Zeland, Australia og Tyskland kommer senere i dag :)

erlendboe

Kan du legge til Sveits også?

Erlend i Zürich  :)

Nasatech

Sitat fra: erlendboe på onsdag 18. oktober 2017, klokken 19:58
Kan du legge til Sveits også?

Erlend i Zürich  :)

Skal prøve :) Det er litt forskjellig fra land til land og Australia var likt som NZ og DE :)

Har forresten lagt til oppgradert DU (altså raskere fra 0-100) i filteret.

TeslaModelX

Sitat fra: Nasatech på onsdag 18. oktober 2017, klokken 20:16
Sitat fra: erlendboe på onsdag 18. oktober 2017, klokken 19:58
Kan du legge til Sveits også?

Erlend i Zürich  :)

Skal prøve :) Det er litt forskjellig fra land til land og Australia var likt som NZ og DE :)

Har forresten lagt til oppgradert DU (altså raskere fra 0-100) i filteret.

Hvor mye raskere er det snakk om? Visste ikke om noe DU-endringer  :o

Nasatech

0-60 mph på 6 sekunder mot 4.9. Husker ikke om de norske tallene er like?

mthoring

Hvordan går du filtreringen? Mulig jeg tar feil men mener at DU00 er oppgradert ytelse på 4wd, mens DU01 (ikke DU00) er oppgradert ytelse på S75Rwd?
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

Nasatech

Sitat fra: mthoring på torsdag 19. oktober 2017, klokken 06:54
Hvordan går du filtreringen? Mulig jeg tar feil men mener at DU00 er oppgradert ytelse på 4wd, mens DU01 (ikke DU00) er oppgradert ytelse på S75Rwd?

Ja. Jeg sorterer forskjellig for X og S. Bare 4 X med oppgradert sist jeg sjekket. Men de fleste S kommer nå med oppgradert.

TeslaModelX

Sitat fra: Nasatech på torsdag 19. oktober 2017, klokken 08:52
Sitat fra: mthoring på torsdag 19. oktober 2017, klokken 06:54
Hvordan går du filtreringen? Mulig jeg tar feil men mener at DU00 er oppgradert ytelse på 4wd, mens DU01 (ikke DU00) er oppgradert ytelse på S75Rwd?

Ja. Jeg sorterer forskjellig for X og S. Bare 4 X med oppgradert sist jeg sjekket. Men de fleste S kommer nå med oppgradert.

Men for S er det kun RWD som har oppgradert?

mthoring

Sitat fra: ModelS på torsdag 19. oktober 2017, klokken 09:36
Sitat fra: Nasatech på torsdag 19. oktober 2017, klokken 08:52
Sitat fra: mthoring på torsdag 19. oktober 2017, klokken 06:54
Hvordan går du filtreringen? Mulig jeg tar feil men mener at DU00 er oppgradert ytelse på 4wd, mens DU01 (ikke DU00) er oppgradert ytelse på S75Rwd?

Ja. Jeg sorterer forskjellig for X og S. Bare 4 X med oppgradert sist jeg sjekket. Men de fleste S kommer nå med oppgradert.

Men for S er det kun RWD som har oppgradert?

For S 75kwh: For D-biler (dual) så er koden for oppgradert ytelse DU00, for RWD (bakhjulstrekk) så er koden DU01. Det er min oppfatning. Dette betyr altså at DU00 ikke er oppgradert ytelse på RWD.
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

Nasatech

#160
Sitat fra: mthoring på torsdag 19. oktober 2017, klokken 10:21


For S 75kwh: For D-biler (dual) så er koden for oppgradert ytelse DU00, for RWD (bakhjulstrekk) så er koden DU01. Det er min oppfatning. Dette betyr altså at DU00 ikke er oppgradert ytelse på RWD.

Ble usikker. Må gå inn på de forskjellige og se

ChrisG

#161
Bruker utestengt i 14. dager grunnet refferal-brudd.

Lars
Forum admin

mthoring

Sitat fra: ChrisG på torsdag 19. oktober 2017, klokken 10:44
[...]

Dette er andre gangen du forsøker å kjøpe brukere av henvisningskoden din i tråder som omhandler noe helt annet. Kan du vennligst ta dette i kjøp og salg i stedet?
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

Nasatech

Sitat fra: mthoring på torsdag 19. oktober 2017, klokken 11:29
Sitat fra: ChrisG på torsdag 19. oktober 2017, klokken 10:44
[...]

Dette er andre gangen du forsøker å kjøpe brukere av henvisningskoden din i tråder som omhandler noe helt annet. Kan du vennligst ta dette i kjøp og salg i stedet?

Enig med deg!

Nasatech

@mthoring og @models

Jeg har laget filter med DU01 på Model S og DU00 på Model X. Det stemmer at det bare er RWD 75, for det er det eneste som kommer opp når jeg tar på filteret på Model S. Men Model X er annerledes. Der ser jeg det på ca. halvparten av bilene. Skal se litt mer på det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA