Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilken elbil gir mest for pengene?

Startet av Lund89, torsdag 17. august 2017, klokken 22:13

« forrige - neste »

geear

Sitat fra: stromifokus på søndag 20. august 2017, klokken 20:53
Jeg har nylig kjøpt en 30 kWh Soul etter å ha hatt en annen elbil i flere år.

Jeg synes også at Soul er "hyggelig" priset i forhold til andre elbiler i denne klassen. Ikke voldsomme forskjeller, men men.

Selv synes jeg det litt rart at ingen har kommentert hvor bra den kjører på motorvei også :)
Som en murstein? ;)

Counterpointer

Sitat fra: Lund89 på søndag 20. august 2017, klokken 15:24
Må si jeg synes at Kia Soul er mye bil for pengene! Flere som er enig eller har erfaringer med denne bilen?
Har kjørt 55 tusen uten problemer. Fantastisk god bil for pengene. Kostet meg totalt 1,6 kr pr km alt inkludert (verditap, service, strøm mm.)
Det er under en tredjedel av en liten dieselbil som ble innkjøpt for å være rimeligst mulig og brukte 0.4 på mila .

AppleKnocker

Sitat fra: gr på søndag 20. august 2017, klokken 21:13
Sitat fra: stromifokus på søndag 20. august 2017, klokken 20:53
Jeg har nylig kjøpt en 30 kWh Soul etter å ha hatt en annen elbil i flere år.

Jeg synes også at Soul er "hyggelig" priset i forhold til andre elbiler i denne klassen. Ikke voldsomme forskjeller, men men.

Selv synes jeg det litt rart at ingen har kommentert hvor bra den kjører på motorvei også :)
Som en murstein? ;)
Og 2017 modellen kommer også i mursteinsfarge:
BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA