7500 km. Jeg bor 1 km fra jobb, så det meste av km er fra noen turer Ulsteinvik-Bergen og en 11-dagers-langtur Ulsteinvik-Stockholm-Gotland-Öland-Odense-Kiel-Hamburg med retur via Hirtshals-Larvik til Ulsteinvik.
Har ladet på hurtiglader for ivertfall over tusen kroner, kanskje to.
Har ikke måttet vente på lading. To hurtigladere i Sverige kom det feilmelding på men fikk ladet likevel.
Har hatt litt lade-angst en gang, et strekke uten hurtiglader på kartet. Men fant heldigvis en likevel

Feil/mangler:
Som de fleste Ampera-e er bakluken litt skeiv, ser det spesielt på venstre side. Det var antydning til metall-mot-metall i starten, men Opel har justert den slik at metallet ikke treffer metall. Men utseendemessig ble det litt verre, skeivt. Det viktigste for meg er at det ikke er lekkasje der av vann/støy, men håper de klarer å få det litt bedre senere.
Som flere andre er det noe dill med taket innvendig oppe på pasasjersiden. Men bryr meg ikke særlig om den. La ikke merke til det før jeg hørte om det på forum.
Måtte tilbake til Opel andre eier-dag da en dekktrykksensor ikke var kalibrert. Pga en transportskade ble høyre fremhjul byttet, uten at de oppdaterte sensoren.
De første ukene lyste nærlys/fjernlys opp i tunnelltaket, måtte skru de manuelt helt ned og likevel var de alt for høye. Opel har justert de slik at de nå er ok.
Midtskjermen har låst seg en gang. 'Home' + spol-til-høyre noen senund og skjermen restartet og og har fungert siden.
Viskerene har hatt 2 'drypp' der de har hatt merkelig oppførsel. F.eks den ene står i ro midt på ruten og den andre helt/langt nede

Men det har bare vart et sekund eller to.
Ladekabelen varierer mellom låst/ulåst uten at jeg ser helt system i det.
Litt unøyaktighet i bagasjerommet men fikk det fikset med å tilpasse isoporen.
Dette er bare små detaljer, jeg er veldig fornøygd med bilen. Kunne godt tenkt meg LITT større batteri slik at den turen jeg oftest tar kunne være uten å tenke på hurtiglading. Nå er den i grenseland. Å joda, pauser får jeg nok av i fergekø/ferger uansett.