Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering oktober - november 2017

Startet av Tuten, tirsdag 01. august 2017, klokken 15:54

« forrige - neste »

kaaos

Sitat fra: oleredv på fredag 01. september 2017, klokken 18:03
Sitat fra: kaaos på fredag 01. september 2017, klokken 16:29
Fikk beskjed om: "Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa."
Noen som er litt mer dreven på dette en meg om har peiling på hvilken båt den er på ? Ser noen her nevner Salome. Men jeg trodde tesla skippet ut bilene sine fra Long Island?
Dersom status endra seg i dag er nok Salome det heitaste tipset sidan den skal legge ut frå Baltimore i dag. Så er spørsmålet om man kan stole på MyTesla då :)

Your Tesla has arrived at the Tilburg Factory in the Netherlands for final assembly. Your Tesla will soon be in transit to your delivery location. Learn about your Tesla. View walkthrough videos.
Fikk denne i dag, jeg får blandede signaler fra Tesla.
Hvor lang tid til levering basert på deres erfaring?
BMW i3 2015
Golf GTE 2016 (nå på finn)
Tesla Model X 100D (sent oktober 2017)
Tesla Modell 3 i bestilling

Mats JB

Sitat fra: kaaos på lørdag 02. september 2017, klokken 11:56
Sitat fra: oleredv på fredag 01. september 2017, klokken 18:03
Sitat fra: kaaos på fredag 01. september 2017, klokken 16:29
Fikk beskjed om: "Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa."
Noen som er litt mer dreven på dette en meg om har peiling på hvilken båt den er på ? Ser noen her nevner Salome. Men jeg trodde tesla skippet ut bilene sine fra Long Island?
Dersom status endra seg i dag er nok Salome det heitaste tipset sidan den skal legge ut frå Baltimore i dag. Så er spørsmålet om man kan stole på MyTesla då :)

Your Tesla has arrived at the Tilburg Factory in the Netherlands for final assembly. Your Tesla will soon be in transit to your delivery location. Learn about your Tesla. View walkthrough videos.
Fikk denne i dag, jeg får blandede signaler fra Tesla.
Hvor lang tid til levering basert på deres erfaring?

Har gått igjennom alle postene dine, men finner ingen informasjon om nå du har bekreftet bestilling osv, det er svært relevant informasjon. Kan du legge ut det også ? :)
S75D 2017

steam

Sitat fra: kaaos på lørdag 02. september 2017, klokken 11:56
Sitat fra: oleredv på fredag 01. september 2017, klokken 18:03
Sitat fra: kaaos på fredag 01. september 2017, klokken 16:29
Fikk beskjed om: "Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa."
Noen som er litt mer dreven på dette en meg om har peiling på hvilken båt den er på ? Ser noen her nevner Salome. Men jeg trodde tesla skippet ut bilene sine fra Long Island?
Dersom status endra seg i dag er nok Salome det heitaste tipset sidan den skal legge ut frå Baltimore i dag. Så er spørsmålet om man kan stole på MyTesla då :)

Your Tesla has arrived at the Tilburg Factory in the Netherlands for final assembly. Your Tesla will soon be in transit to your delivery location. Learn about your Tesla. View walkthrough videos.
Fikk denne i dag, jeg får blandede signaler fra Tesla.
Hvor lang tid til levering basert på deres erfaring?

Jeg fikk også denne i dag. Regner med at det betyr at den nå er på båten SALOME på vei fra Baltimore
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

bergie

Vår X75D midnight silver med AP (ellers standard) bekreftet 16 august har endret status til i produksjon nå det siste døgnet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model X 75D - Levert 3 Nov 2017

kaaos

Sitat fra: Mats JB på lørdag 02. september 2017, klokken 12:31
Sitat fra: kaaos på lørdag 02. september 2017, klokken 11:56
Sitat fra: oleredv på fredag 01. september 2017, klokken 18:03
Sitat fra: kaaos på fredag 01. september 2017, klokken 16:29
Fikk beskjed om: "Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa."
Noen som er litt mer dreven på dette en meg om har peiling på hvilken båt den er på ? Ser noen her nevner Salome. Men jeg trodde tesla skippet ut bilene sine fra Long Island?
Dersom status endra seg i dag er nok Salome det heitaste tipset sidan den skal legge ut frå Baltimore i dag. Så er spørsmålet om man kan stole på MyTesla då :)

Your Tesla has arrived at the Tilburg Factory in the Netherlands for final assembly. Your Tesla will soon be in transit to your delivery location. Learn about your Tesla. View walkthrough videos.
Fikk denne i dag, jeg får blandede signaler fra Tesla.
Hvor lang tid til levering basert på deres erfaring?

Har gått igjennom alle postene dine, men finner ingen informasjon om nå du har bekreftet bestilling osv, det er svært relevant informasjon. Kan du legge ut det også ? :)

9 august.
BMW i3 2015
Golf GTE 2016 (nå på finn)
Tesla Model X 100D (sent oktober 2017)
Tesla Modell 3 i bestilling

geear

Jøss. Jeg bekreftet også 9. august og min X75 er ikke produsert enda. Skal være ferdig produsert 18. eller 19. september. Den har forøvrig akkurat samme spec som bergie sin + 7-seter.

Har bilene deres fått APH3? Min står fortsatt med APH2 også. Irriterer meg.

mthoring

#231
Sitat fra: gr på søndag 03. september 2017, klokken 09:16
Jøss. Jeg bekreftet også 9. august og min X75 er ikke produsert enda. Skal være ferdig produsert 18. eller 19. september. Den har forøvrig akkurat samme spec som bergie sin + 7-seter.

Har bilene deres fått APH3? Min står fortsatt med APH2 også. Irriterer meg.

Hvis den var bestilt med APH2 (noe den var siden den var bestilt 9/8), så vil spec først oppdateres når bilen går i produksjon. Min ble ferdigprodusert 28/8, og ble endret til APH3 litt før det. Det tar bare noen få dager å produsere bilen, så hvis MyTesla sier at den er i produksjon og delivery sier at den skal bli ferdig produsert først 18/9, så er den nok ikke produksjon enda. Vil tro den endres til APH3 snart.  ;)

Edit: Skriveleif
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

geear

Fikk beskjed av selger om at siste endringsfrist var mandag 28. august, og det ville da si at den skulle være ferdig produsert tre uker senere. I MyTesla står det fortsatt bare planlagt for produksjon. Men stusser jo på at bilen til kaaos er i Nederland allerede, når den ble bekreftet samme dag som min? Må jo være 1,5 måned tidligere i løpet enn min? Og samme med at bergie sin er i produksjon allerede når den er lik min og bestilt en uke senere.

Får håpe det stemmer med AP-hardware ja.

bergie

Sitat fra: gr på søndag 03. september 2017, klokken 09:16
Har bilene deres fått APH3? Min står fortsatt med APH2 også. Irriterer meg.

Vår ble endret til APH3 7 dager før status ble endret til "under production".


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model X 75D - Levert 3 Nov 2017

Mats JB

Endret til

Beregnet leveringstid: September 21, 2017 - October 5, 2017

Skjønner ingen ting jeg :s
S75D 2017

steam

Sitat fra: Mats JB på mandag 04. september 2017, klokken 10:55
Endret til

Beregnet leveringstid: September 21, 2017 - October 5, 2017

Skjønner ingen ting jeg :s

Hva ble det endret fra? Når bekreftet du? Vennligst legg med denne informasjonen hver gang man poster oppdateringer.
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

Mats JB

Sitat fra: steam på mandag 04. september 2017, klokken 12:26
Sitat fra: Mats JB på mandag 04. september 2017, klokken 10:55
Endret til

Beregnet leveringstid: September 21, 2017 - October 5, 2017

Skjønner ingen ting jeg :s

Hva ble det endret fra? Når bekreftet du? Vennligst legg med denne informasjonen hver gang man poster oppdateringer.

Bekreftet 31.07.17.
Fra -> oktober - november, til september - tidlig oktober

Endret 04.09.17 til Beregnet leveringstid: September 21, 2017 - October 5, 2017
S75D 2017

steam

Sitat fra: Mats JB på mandag 04. september 2017, klokken 12:56
Sitat fra: steam på mandag 04. september 2017, klokken 12:26
Sitat fra: Mats JB på mandag 04. september 2017, klokken 10:55
Endret til

Beregnet leveringstid: September 21, 2017 - October 5, 2017

Skjønner ingen ting jeg :s

Hva ble det endret fra? Når bekreftet du? Vennligst legg med denne informasjonen hver gang man poster oppdateringer.

Bekreftet 31.07.17.
Fra -> oktober - november, til september - tidlig oktober

Endret 04.09.17 til Beregnet leveringstid: September 21, 2017 - October 5, 2017

Oh la la. Dette er spennende for meg. Jeg bekreftet samtidig som deg (30.7 eller 31.7) og jeg håper min også endrer seg i løpet av dagen!

Har du snakket med DS og fått høre hvor bilen din dro fra?
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

Mats JB

Sendte en mail til DS.. Lurte på om det var en bug eller om de har fraktet bilen med en Antonov over dammen ;)
S75D 2017

steam

Sitat fra: Mats JB på mandag 04. september 2017, klokken 13:02
Sendte en mail til DS.. Lurte på om det var en bug eller om de har fraktet bilen med en Antonov over dammen ;)

Hva er en Antonov? :P Bilen din dro helt sikkert fra Baltimore.
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA