Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

E18 Sandvika akkurat nå

Startet av daghb, onsdag 16. mars 2011, klokken 08:38

« forrige - neste »

daghb

I kollektivfeltet: buss, Prius taxi, Saxo, P106, M-iEV, Saxo, Think, Saxo, P106, P106, buss. Alt lainet opp over ca 150 meter.

Nydelig syn. Ha en elektrisk morgen!
Tesla Model S85
BMW i3
Twitter: daghb

elektrolux

La selv merke til trafikkbildet på min siste tur til Oslo. Lå i fossilfilen og nøt synet av alle Elbilene som raste forbi. Den gang var det ingen Miev'er, og bekymringsfullt minkende antall Think Classic i forhold til turen før det.

Gleder meg til den dagen også Taxi må være Elektriske for å kunne kjøre i miljøfilen. ;)
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Elmo

E18 Sandvika i morges - kolonnekjøring i snødrevet:  MiEV, P106, Clio (!), Kangoo, MiEV, P106 (meg), Saxo.

Må si jeg missliker de nye kjørelysreglene som gjør at MiEV'en kjører uten baklys selv i det snødrevet som var idag.
De færreste førerne vet vel om at de kjører uten baklys.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med FW: 2024.26.7  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2014 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA