Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

BTX8 som kode på ny konfig av X75?

Startet av podd123, søndag 23. juli 2017, klokken 11:54

« forrige - neste »

...

Sitat fra: gr på torsdag 10. august 2017, klokken 16:52
Min fikk VIN i dag, og jeg har fått BTX5.

Fikk VIN for 3 dager siden, BTX5. Først ble det oppgitt oktober levering av selger (og også på MyTesla) men nå er levering oppgitt til januar... forandrer seg sikkert hele tiden.

geear

Sitat fra: nix på torsdag 10. august 2017, klokken 22:22
Sitat fra: gr på torsdag 10. august 2017, klokken 16:52
Min fikk VIN i dag, og jeg har fått BTX5.

Fikk VIN for 3 dager siden, BTX5. Først ble det oppgitt oktober levering av selger (og også på MyTesla) men nå er levering oppgitt til januar... forandrer seg sikkert hele tiden.
Oi.. den var drøy. Må kanskje vente med bilsalg til bilen er på plass. Min står fortsatt med sent oktober - november.

...

Sikkert bare noe som forandrer seg frem og tilbake hele tiden :)


Per-Torben

"Beregnet leveringstid: November - tidlig desember"  :'(

Lokführer

Prøvde å lade til 100% med BTX8 batteriet og legger det ut for den nysgjerrige.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

ctr46

Veldig interessant om x75 som bestilles nå fremover får 85kw batteri. Prøvd å lese litt av hva jeg kan finne men det er vel ikke kommet noe endelig avklaring på dette enda?

Litt ekstra interessert ettersom jeg er like rundt hjørnet på å bestille x75 selv :)
.

Lokführer

Sitat fra: ctr46 på mandag 11. september 2017, klokken 15:36
Veldig interessant om x75 som bestilles nå fremover får 85kw batteri. Prøvd å lese litt av hva jeg kan finne men det er vel ikke kommet noe endelig avklaring på dette enda?

Litt ekstra interessert ettersom jeg er like rundt hjørnet på å bestille x75 selv :)
85kWh ble bare levert i en veldig begrenset periode.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA