Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Prisreduksjon og luftfjæring nå inkl. På 75 utgaver.

Startet av MyMuffin, lørdag 22. juli 2017, klokken 08:39

« forrige - neste »

ModelS_Oslo88

Fikk nettopp bekreftet det jeg fryktet, bilen min som ble bekrefter 20.7 har ikke luft  8)

"Har akkurat fått svar fra Amsterdam.

Ingen biler som ble bestilt før 21 Juli vil få luftfjæring.

Men dere har fått en prisreduksjon på (41.400) som en kompensasjon.

Mvh, "

olavxxx

Sitat fra: Nasatech på mandag 31. juli 2017, klokken 09:13
Er mange som hadde uten luft og som har kansellert. Kanskje man kan få en fin inventory hvis man venter litt?
Ryktet er at i dag er siste dagen med rente og inventory-bilene er jo alt for høyt priset.
Men klart man kan vente for å se om man kanskje får renten og lavere pris, men kanskje man får høyere rente og lavere pris...

Men hvis man kansellerer og bestiller ny i dag, kan man vente med å låse designet.
Da tror jeg man skal klare å flytte depositumet over på en inventorybil :P Men kan ikke garantere noe.

jazzwheel

Sitat fra: ModelS_Oslo88 på mandag 31. juli 2017, klokken 16:11
Men dere har fått en prisreduksjon på (41.400) som en kompensasjon.

Samtidig falt innbytteprisen med 50k over natten for de som ønsket det.

Softblue

På MyTesla er prisreduksjonen gjort ut i fra den gamle prisen før prisreduksjonen. Altså ingen reel rabatt, kun regulering av den generelle prisnedgangen. Inge kompensasjon for manglende utstyr etter min mening.
2019 Tesla model 3 LR RWD
2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban (Solgt).
150.000 elektriske kilometer.

ModelS_Oslo88

Enig, hvis jeg ville bestilt samme bil i dag med luft ville jeg endt på 728k i stedenfor 720k. Dvs jeg har fått 8k i rabatt for manglende luft.. regner med at det kostet med enn 8k som tilvalg... ?

Nasatech

Fikk forresten beskjed fra selger i dag at Rentekampanjen varer til 10. august

ModelS_Oslo88

Merkelig.. jeg får nå opp 1,77 på min mobil hvertfall..?

Nasatech

Sitat fra: ModelS_Oslo88 på tirsdag 01. august 2017, klokken 11:19
Merkelig.. jeg får nå opp 1,77 på min mobil hvertfall..?

Mobil har vist feil lenge. Snakk med selger direkte så får du det ;)

ModelS_Oslo88

Sitat fra: Nasatech på tirsdag 01. august 2017, klokken 11:20
Sitat fra: ModelS_Oslo88 på tirsdag 01. august 2017, klokken 11:19
Merkelig.. jeg får nå opp 1,77 på min mobil hvertfall..?

Mobil har vist feil lenge. Snakk med selger direkte så får du det ;)

Skjønner! Takk :)

...

Venter på Model 3, men Model S med 0,25% rentekampanje gjør den jo interessant.. noen som vet om det kreves 35% egenkapital for å benytte seg av denne?

Vidar1979

Jeg slo til på rentekampanjen med 0 i egenkapital og 10 års løpetid.

ModelS_Oslo88

Sitat fra: nix på onsdag 02. august 2017, klokken 21:19
Venter på Model 3, men Model S med 0,25% rentekampanje gjør den jo interessant.. noen som vet om det kreves 35% egenkapital for å benytte seg av denne?

Nope, kjører på med 0% EK  :+1: ingen vits å bruke kontanter når jeg kan låne til 0,54% eff. rente.. 8) kan heller betale ned andre lån eller gjør andre investeringer.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA