Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Pris på adaptiv cruise?

Startet av OlaM, torsdag 18. juli 2019, klokken 12:08

« forrige - neste »

OlaM

Ser Peugeot sier man trenger Allure-versjonen til 274 900 for at adaptiv cruise er tilvalg, men at den er standard på GT Line til 294 900. Så da kan vi anta den koster mindre enn 20 000.  :) Noen som har hørt med Bertel sjøl hva den vil koste? Ellers noen som har god erfaring med Peugeot sin adaptiv cruise? Gjetter at samme løsningen sitter i andre biler også.
'21 3LR

jonnyjb

Jeg regner med adaptiv cruise (ACC) er del av "NAC navigasjon og 10'' berøringsskjerm inkluderer Connected Services" til 6240 kr, skjønner ikke hva annet på lista over ekstrautstyr som kan inneholde ACC.

Selv synes jeg prisen på GT Line i forhold til Allure er verdt det, i allefall om du liker mørkere interiør. I Active og Allure er taket innvendig lyst, mens det er mørkt i GT og GT Line. Her er en oppsummert liste over det som er standard i GT Line kontra Allure:
- Full LED-frontlys og fjernlysassistanse
- Ryggekamera og parkerinssensor foran
- Isofix i passasjersete foran
- NAC navigasjon og 10'' berøringsskjerm inkluderer Connected Services
- Delskinn interiør
- Ratt trukket i Nappaskinn
- LED-interiørlys i dører og dashbord
- To LED leselys i tak for baksetepassasjerer
- Rammeløst innvendig speil
- Stoffmatter foran og bak
- Sminkespeil med deksel på begge sider foran
- 17" alu.felger Leia 205/45 R17 og navkopper storm matt
- Speilhus og vinduslister i skinnende sort

Selv ønsker jeg absolutt Full LED-frontlys, ACC og 10" skjerm, bl.a.
2022 Polestar 2 Standard Range Single Motor (2022)
2020 VW ID.3 1st (2021) - solgt
2019 Opel Ampera (2013) - solgt
2007 Opel Corsa (2007) - vraket
2002 Mitsubishi Galant (1995) - solgt

OlaM

'21 3LR

Zearan

SitatJeg regner med adaptiv cruise (ACC) er del av "NAC navigasjon og 10'' berøringsskjerm inkluderer Connected Services" til 6240 kr, skjønner ikke hva annet på lista over ekstrautstyr som kan inneholde ACC.

ACC står ikke på noen lister fordi det ikke kan leveres med de første bilene. I følge min lokale forhandler kan det kun leveres med bilene som blir produsert fra februar og senere.

JorgenM

Så ACC og 11kW lading er på biler fra februar?

Noe mer ekstra på de som kommer litt senere? :)
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Zearan

#5
Sitat fra: JorgenM på lørdag 27. juli 2019, klokken 09:41
Så ACC og 11kW lading er på biler fra februar?

Ja, men forhandleren min ga inntrykk av at det fort kunne gå noen ekstra måneder før disse ble levert til Norge. :(

Har ikke så veldig mye å si for meg siden jeg er nesten 900 i køen, men kjipt for de som har kønummer under 400 og håpet å få tak i en bil med dette utstyret fra første bolken som kommer til Norge.

JorgenM

Ok, for min egen del skal jeg uansett ikke legge inn noen bestilling før kona og jeg har fått prøvekjørt bilen.

ACC er uinteressant for meg, men 11kw hjemmelading vil jeg gjerne ha med :)
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA