Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Navigasjon finner ikke ruten man velger

Startet av Rolf Marius, lørdag 20. mai 2017, klokken 21:12

« forrige - neste »

Rolf Marius

Har merket at ved valg av rute i navigasjonen så står det bare initializing. Den jobber som f*** men ruten du har valgt kommer ikke opp. Har nå slettet alle gamle valg og rebootet, men fortsatt samme problemet. Noen som har noe forslag eller som har hatt samme erfaring?
S85
3M wrapped Satin Frozen Vanilla White

Muffinman

Har hatt det på gamlebilen for et år eller to siden. Skjedde alltid når jeg prøvde å legge inn en destinasjon i Trondheim på ruta mellom sistnevnte og Kristiansund. Tror det ble fikset med oppgradering, men er jammen ikke sikker. Samboeren min som kjører bilen til vanlig. Den nyeste har ihvertfall ikke dette problemet.

Rolf Marius

Passer jævlig dårlig at jeg bor i Kristiansund da :o
Merket det sist etter st jeg var på skodje. De mente jeg burde prøve en factory reset, men jeg har foliert bil og endret farge på bil i instrument og på skjerm, så redd for at den å da endres tilbake til originalfargen... det kunne de ikke vite om skjedde eller ikke..
S85
3M wrapped Satin Frozen Vanilla White

Muffinman

Da må du ta av folien  ;D

Men seriøst, kan man endre i display? Det kunne jeg tenkt meg.

Rolf Marius

Hehe..foliert for andre gang nå.  Jepp. Kan endre farge på bil, endre felger (19/21") samt farge på felgene ✌️ men det må gutta på verkstedet gjøre. Tar 2minutt :D
S85
3M wrapped Satin Frozen Vanilla White

snd

Kan de "lakkere" de svarte nedre plastdelene og nose cone?
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Rolf Marius

Sitat fra: snd på søndag 21. mai 2017, klokken 12:19
Kan de "lakkere" de svarte nedre plastdelene og nose cone?

Nei, det tror jeg dessverre ikke. Min nosecone har samme farge som bil, men er dessverre sort på begge skjermer
S85
3M wrapped Satin Frozen Vanilla White

snd

P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA