Ampera-e på finn.no

Startet av oland, ons 10. mai 2017, kl. 19:23

« forrige - neste »

Trond.m

Sitat fra: trykkertor på tir 23. mai 2017, kl. 17:22
De som priser lengre ned enn det er nok for utålmodige.
Eller mindre grådige  ;)

3irikur

Sitat fra: rolandvg99 på tir 23. mai 2017, kl. 17:38
"Herlig" å observere iPhone/iPad-generasjonen handle bil. Det "investeres" over en lav sko.

Opel "Apple-e"

;)

...hæ?
Nissan Leaf Acenta 2014 - Solgt og levert når Amperaen kom

Blå Ampera-e 2017

rolandvg99

Sitat fra: 3irikur på tir 23. mai 2017, kl. 17:57

...hæ?
Observerer liknende tilstander som når folk kjøper iPhone og iPad til langt over pålydende for å være først.
"I like soul with a capital S"

trykkertor

Sitat fra: TM på tir 23. mai 2017, kl. 17:42
Sitat fra: trykkertor på tir 23. mai 2017, kl. 17:22
De som priser lengre ned enn det er nok for utålmodige.
Eller mindre grådige  ;)
Tja, marked og etterspørsel.
Jeg ser ikke at det er noe gale å tjene ekstra hvis markedet er villig til å betale.
Helt basic markedskunnskap.

Trond.m

Så lenge Bergheim mener at de kan selge Bolt EV for over 400.000, så burde det være et marked for Ampera-e til ca 400' også. Personlig er jeg ikke i tvil om hva jeg ville valgt.

Counterpointer

Vil si at det nok er et marked opp mot 420 akkurat nå.
Min selger hadde fått det budet fra en seriøs kunde som ville ha bil NÅ.

hpe

Gitt profitten man nå kan få for en ny bil så har jeg vært inne på tanken om å legge ut bilen min for salg. Jeg er kanskje grisk og kynisk, men så lenge folk har pengene og ønsker bilen levert på dagen så ser jeg ikke problemet.

rolandvg99

Sitat fra: knut.aulie på tir 23. mai 2017, kl. 22:13
Vil si at det nok er et marked opp mot 420 akkurat nå.
Min selger hadde fått det budet fra en seriøs kunde som ville ha bil NÅ.

Rett og slett et forsøk på å kjøpe seg fram i køen... Money talks
"I like soul with a capital S"

bno

Tullprat om grisk og kynisk  ;D
Slik fungerer et ok marked med tilbud og etterspørsel.

Gnilre

Sitat fra: hpe på ons 24. mai 2017, kl. 11:44
Gitt profitten man nå kan få for en ny bil så har jeg vært inne på tanken om å legge ut bilen min for salg. Jeg er kanskje grisk og kynisk, men så lenge folk har pengene og ønsker bilen levert på dagen så ser jeg ikke problemet.
Jeg synes det er helt OK om du selger bilen dagen etter at du har kjøpt den for 350.000 kr. Om du da får 400.000 kr eller 300.000 kr for bilen synes jeg ikke andre skal bry seg med. Og du er verken grisk eller kynisk av den grunn, snarere "markedsøkonomisk tilpasset". Jeg har selv vært inne på tanken å selge Ampera-e og heller kjøpe en ny Outlander PHEV. Men jeg er spesielt interessert i elbil og liker bilen så godt at jeg beholder den.
Kia Soul EV sept 2014 - aug 2016.
Opel Ampera-e mai 2017-november 2017.
Kia e-Niro 2019.
Volvo XC40 pure electric 2021.
VW ID4 1st april 2021 - januar 2022.
VW ID4 GTX februar 2022 -.

flxx

No car on finn.no right now. Potential Ampera-e sellers, please send me a message!

Tom E.

Sitat fra: flxx på ons 24. mai 2017, kl. 16:46
No car on finn.no right now. Potential Ampera-e sellers, please send me a message!
kr. 685.000,-

Tom E.

Da kan jeg pusse støv av sykkelen min.

Brukes i dag til å tørke klær.

trykkertor

Sitat fra: hpe på ons 24. mai 2017, kl. 11:44
Ikke noe mer kynisk enn hva som skjer i boligmarkedet. Du var tidlig på, kom inn på et attraktivt objekt. Markedet er villig til å betale ekstra for å overta din posisjon.
Ingen tvang på noen av partene. Begge parter fornøyd.

flxx

Sitat fra: Tom E. på ons 24. mai 2017, kl. 18:21
Da kan jeg pusse støv av sykkelen min.

Brukes i dag til å tørke klær.

Out of my budget, sorry  :o

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA