Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla Model S for barn - noen erfaringer?

Startet av madsskon, tirsdag 09. mai 2017, klokken 13:14

« forrige - neste »

brako79

Hvor bor du? Noen formening om hva som er galt?
///Mvh
Kristian
'21 ID.4 1st
'17 e-Golf
venter på '22 iv80X
-
'10 BMW F800ST

madsskon

Hurum.
Egentlig ingen anelse. Virker som kraften har blitt borte fra venstre bakhjul. Spinner bare på høyre bakhjul.
TMX 100D 2017 og Kia Soul EV 2015.
Tidligere TMS 75D 2016 og Peugeot iOn 2015.

Kun elektrisk siden 2015.

brako79

Sitat fra: madsskon på lørdag 20. mai 2017, klokken 15:24
Hurum.
Egentlig ingen anelse. Virker som kraften har blitt borte fra venstre bakhjul. Spinner bare på høyre bakhjul.
Høres ut som feil på DU
Hadde du bodd litt nærmere, kunne jeg tatt en titt.
///Mvh
Kristian
'21 ID.4 1st
'17 e-Golf
venter på '22 iv80X
-
'10 BMW F800ST

Tuxedo

Sitat fra: madsskon på lørdag 20. mai 2017, klokken 15:24
Hurum.
Egentlig ingen anelse. Virker som kraften har blitt borte fra venstre bakhjul. Spinner bare på høyre bakhjul.
Garantert noen i Osloområdet som kan fikse dette (forumbrukere). Hvis ungene fremdeles liker bilen ville jeg gått for den varianten.

madsskon

Ungene elsker den. Så hvis noen tror de kan fikse så gjerne:):):)
TMX 100D 2017 og Kia Soul EV 2015.
Tidligere TMS 75D 2016 og Peugeot iOn 2015.

Kun elektrisk siden 2015.

LA-Thing

Jobber på Spikkestad. Kan evnt. ta en titt en kveld etter jobb. Ingen erfaring med elektriske 'tråbiler', men dette høres ut som et mekanisk problem og det kan jeg litt om.
Drammen, Tesla Model S #2510

madsskon

Den ble solgt som rep-objekt i går til en i Drammen. Kanskje han ser dette og tar kontakt med deg:)
TMX 100D 2017 og Kia Soul EV 2015.
Tidligere TMS 75D 2016 og Peugeot iOn 2015.

Kun elektrisk siden 2015.

OlaM

Ryktene har det til at et bittelite servicesenter har åpnet i Drammen med en lang kø av sinte barn utenfor.
'21 3LR

petersv

Det er relativt vanlig at slike biler levers med drift kun på ett hjul, for å unngå diff. Sikker på at den ikke alltid har vært sånn?

ToWalkOrDrive

#24
Bruker utestengt fra forumet i 30. dager fordi han nok en gang poster refferral lenker. Refferall vervelenker tillates kun i annonsedelen av forumet.

Lars
Forum admin
Tesla Model Y                         2021-

Lazzie

Psykt irriterende når folk skal informere om at trådstarteren snart kan kjøpe en sånn Model S for barn billig fra en skokk Model S-eiere som får hver sin barneversjon gratis om de får noen til å bruke deres referel-kode... Og så bør jo folk skjønne at de ikke kan putte sin egen referral-kode som signatur og sånt, for det står jo.....nesten. Så godt han ble sparka på hode og rævva ut herfra.

madsskon

TMX 100D 2017 og Kia Soul EV 2015.
Tidligere TMS 75D 2016 og Peugeot iOn 2015.

Kun elektrisk siden 2015.

Lazzie

Sitat fra: madsskon på mandag 22. mai 2017, klokken 22:34
Hva skjedde?

Admin-Lars så en referral code i signaturen til ToWalk OrDrive og sparket han ut. Er visst forbudt.

rsomby

Bra jeg ikke postet min da. Ønsker meg en sånn liten tesla til jentungen på 3.

Syntes uansett det er å overdrive på forumet, det er en refferalkode, ikke salg av alt mulig... Men de om det.

krl

Det er nok flere som kunne tenke seg denne premien ja :) Veldig flott om forum-admin kan legge inn en sticky tråd øverst på Model S- og Model X-forumene, slik at linkene kan postes med større synlighet. Uten at folk blir kastet ut.

Kanskje noen kunne organisert en liste med hvem som har fått ordnet seg referals etc.. Så kan flest mulig skaffe seg en fin vervepremie.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA