Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Reservasjon av Audi e-tron

Startet av Trond.m, fredag 21. april 2017, klokken 09:17

« forrige - neste »

Stikkkontakt

Sitat fra: Premium driver på torsdag 19. oktober 2017, klokken 20:16
Nå er nye Audi A7 presentert.

Mangelen på futurisme og innovasjon er total. Dette er designmessig en forsiktig facelift, men med litt mer fancy interiør og dyre materialvalg. Tyskerne tror tilsynelatende at bilene deres er perfekt og at de kan produsere samme modellen i årevis uten at folk går lei. Jeg tror det blir deres bane om de ikke går helt nye veier.

HalvorV

Etter å ha kansellert TMX gikk jeg heller inn på reservasjon av denne..  fikk nr 2790 kanskje såpass høyt at man like greit kunne ventet på ordinær bestilling men men..
Tesla Model Y Perfomance

Counterpointer

Sitat fra: HalvorV på fredag 20. oktober 2017, klokken 18:13
Etter å ha kansellert TMX gikk jeg heller inn på reservasjon av denne..  fikk nr 2790 kanskje såpass høyt at man like greit kunne ventet på ordinær bestilling men men..
Er vistnok 4000 som har reservert EQ og 8500 som har reservert Kona så kan hende det er lurt å ha en plass i køen.

alagerqv

Forhåpentligvis vil det i løpet av ett par år være fullstending unødvendig å reserervere noen plass i en kø noe sted siden tilbudet er så bra at det bare er å velge den bilen man synes passer best i forhold til budsjett og behov.

Touring

Sitat fra: Stikkkontakt på torsdag 19. oktober 2017, klokken 21:11
Sitat fra: Premium driver på torsdag 19. oktober 2017, klokken 20:16
Nå er nye Audi A7 presentert.

Mangelen på futurisme og innovasjon er total. Dette er designmessig en forsiktig facelift, men med litt mer fancy interiør og dyre materialvalg. Tyskerne tror tilsynelatende at bilene deres er perfekt og at de kan produsere samme modellen i årevis uten at folk går lei. Jeg tror det blir deres bane om de ikke går helt nye veier.

Tja. Kan vel slå begge veier. Golf er jo Norges mest solgte bil. For ikke-kjennere ser jo en ny eller 15 år gammel Golf lik ut.  Greit å ha en bil som ikke går av moten neste år når man kjøper.

Amatøren

Sitat fra: Stikkkontakt på torsdag 19. oktober 2017, klokken 21:11
Jeg tror det blir deres bane om de ikke går helt nye veier.
Ikke hvis mange nok er som meg.


Sitat fra: Touring på søndag 22. oktober 2017, klokken 11:35
Greit å ha en bil som ikke går av moten neste år når man kjøper.
Jeg ville ha elbil som ser ut som de andre både utvendig og innvendig.

Derfor er jeg både spent og skeptisk på samme tid til den nye ID serien til Volkswagen. Håper den kommer med tradisjonell Volkswagen stil på interiør og betjening.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

PR

Da var bilen reservert. Jeg var litt treg, så jeg står som nr 2810. Men de får vel fort fart på linja. Og da har de vel luket bort noen av barnesykdommene..  :)

Meldola

Sitat fra: PR på søndag 22. oktober 2017, klokken 17:04
Da var bilen reservert. Jeg var litt treg, så jeg står som nr 2810. Men de får vel fort fart på linja. Og da har de vel luket bort noen av barnesykdommene..  :)

Hvor lang tid tok det fra du la inn reservasjon til du fikk nummeret? la akkurat inn en reservasjon selv :)
Audi e-tron 55 2019
BMW i3 60Ah 2016 BEV

Meldola

Sitat fra: Meldola på tirsdag 24. oktober 2017, klokken 11:13
Sitat fra: PR på søndag 22. oktober 2017, klokken 17:04
Da var bilen reservert. Jeg var litt treg, så jeg står som nr 2810. Men de får vel fort fart på linja. Og da har de vel luket bort noen av barnesykdommene..  :)

Hvor lang tid tok det fra du la inn reservasjon til du fikk nummeret? la akkurat inn en reservasjon selv :)

Nevermind, kommet allerede, 2819 :)
Audi e-tron 55 2019
BMW i3 60Ah 2016 BEV

Counterpointer

Dere vil etterhvert rykke litt fremover

Sjekket akkurat min egen og er nå rykket en plass frem til 253 og de som har høyere listeplass rykker mer frem fordi de har flere foran seg som potensielt dropper ut.
Samt at når vi kommer til priser/spesifikasjoner og enda mer bestilling, så vil mange komme til og en god del falle ut.

alagerqv

Ja, rykker gradvis fremover. 507 nå, var 518 for en måneds tid siden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Trond.m

Min ligger konstant på 199, og det tyder på at de ivrigste fortsatt har tro på e-tron  ;)

Red_Harvest

Rykket frem til 116X. Var faktisk på 1200-tallet tidligere.

forzaman

Var brukbart tidlig ute med min reservasjon av Audi e-tron quattro, og fikk etter litt justering de første dagene reservasjonsnummer 8X.

Når jeg snakket med selger, så mente han at de som hadde bestilt tidlig hadde fått reservasjonsnummer fra ca. 80 og utover. Spørsmålet mitt er om det er noen her inne som har fått et reservasjonsnummer som er lavere enn 80, eller om det kan virke som de 80 første bilene er reservert forhandlere som demobiler etc.?

Er ellers veldig spent på å se den endelige produksjonsmodellen, og om den nye elektriske drivlinjen til Audi følger i fotsporene til A8 og A7, eller om den tar ytterligere noen steg. Synes at OLED skjermene i A8 og A7 ser bra ut, og det var morsomt å prøve dem i virkeligheten, men håper at det kommer en ny og oppdatert versjon av Virtual Cockpit, spesialtilpasset en ren elektrisk drivlinje, og kanskje litt mer rettet mot en moderne fremtid...

Orbit

Er vel som vanlig mye rart å høre fra selgere. Jeg har reservasjonsnummer på 2x.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA