Reservasjon av Audi e-tron

Startet av Trond.m, fredag 21. april 2017, klokken 09:17

« forrige - neste »

Vegar Beider

Sitat fra: samotholt på lørdag 03. mars 2018, klokken 21:43
Jada, her er jo innleggene så intetlignende ( :P) at jeg formellig ser lyset.

Spørmålstegn har aldri vært forenelig med relgion.

Spørsmålstegn er helt fint, men de bør være bak noe det er verdt å undersøke. Ikke bak "er jorden flat eller rund". Du bommer på målskiva her.

samotholt

Tror jeg traff temmelig bra. Relgion er like "fanetisk" uansett hvor den kommer fra  8)

Polestar 2, S85D, A8 3.0 Tdi,

daktari

Slapp av Inge-86, Vegarbeider og tiger. Jeg er glad på deres vegne at det endelig, etter 6 års venting, kommer et helelektrisk alternativ til de som har en tvangslidelse overfor et merke. Det må ha vært smertefulle år, når noen har glidd stille forbi der dere stod og og knatret. E-tron blir nok bra den, har reservert en selv. Men husk å takke de rette -
miljøbevegelse, politikere, og Tesla - for at Audi i det hele tatt lager en slik.
La meg bare sitere den norske Møller-sjefen fra DN, hva kalles det igjen - samfunnsansvar ja:
"Fortsatt tro på diesel
Møller importerer og selger Volkswagen, Audi og Skoda til Norge. Til tross for at sistnevnte merke ikke har noen ladbare modeller, ble det i fjor ny rekord i salget av bilene.
– Skoda har det beste året noensinne, selv uten ledning. Diesel går så det spruter, sier importsjef Ulf-Tore Hekneby.
Møller-toppene har fremdeles tro på at diesel vil være aktuelt fremover.
– Vi har ikke opplevd at det er mer trøblete å selge dieselbiler enn bensinbiler. Marginen har ikke falt nevneverdig mer enn på bensin. Vi tror det kommer til å være et marked for brukte dieselbiler fremover, selv om nybilsalget faller dramatisk. For mange er dieselbil det beste alternativet, sier Male."
Mine videoer av Autopilot 2
Mine I-Pace videoer
8 forskjellige elbiler siden 2017.

Knut Røe

Svar meg på en ting. Hvor mange elektriske biler er inne på listen over topp 100 solgte i verden?
Elektriske biler globalt er noe de fleste knapt har hørt om. Kanskje vanskelig å forstå der man sklir rundt i Bærums passaten sin her hjemme i boblelandet Norge. Foreløpig er produsenten av amerikanske elektriske biler med fedme kun en irritabel mygg på leggen til de store produsentene. Ford solgte over 1 million av sin F-serie og med gode resultater for firmaet. Jeg tror ikke de  skjelver i buksene, overgangen til elektriske biler vil ta flere tiår.

hemi

jeg hadde aldri byttet fra bensin til el, om det ikke var øknomiske icentiver. Er vel sånn generelt.

Amatøren

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

roarsolem

https://www.facebook.com/Audi.AG/videos/1699137560121449/
2018 Audi e-tron Quattro
2016 Mercedes Benz B Electric

hemi

Lovende! håper bare den er smalere enn i-pace og model s!

Stikkkontakt

Sitat fra: hemi på mandag 05. mars 2018, klokken 17:36
Lovende! håper bare den er smalere enn i-pace og model s!

Den er garantert bredere enn i-pace. Jeg ser det er en misforståelse ute og går ang bredden på den. Det er oppgitt 2139mm med utfelte speil og 2011mm med innfelte speil. Sistnevnte har mange oppfattet som bredden på bilen. Bredden UTEN speil er 1895mm. Det er en normal bredde for biler i denne klassen og det stemmer bedre med bilens fremtoning. Om karosseribredden var 201 cm ville det vært tydelig at bilens profil var ekstremt bred. Det er den ikke.

ELefant

Ser lovende ut! Ikke økt vesentlig i høyde etter det jeg kan se, og det ser ut til at den har beholdt noe av skarpheten/ linjene fra konseptbilen som jeg likte. Jeg er ikke begeistret for de runde formene til f.eks. Q5. Mer info undervegs om kort tid hørtes det ut som ....

Espen Hugaas Andersen

Sitat fra: Stikkkontakt på mandag 05. mars 2018, klokken 17:51Den er garantert bredere enn i-pace. Jeg ser det er en misforståelse ute og går ang bredden på den. Det er oppgitt 2139mm med utfelte speil og 2011mm med innfelte speil. Sistnevnte har mange oppfattet som bredden på bilen. Bredden UTEN speil er 1895mm. Det er en normal bredde for biler i denne klassen og det stemmer bedre med bilens fremtoning. Om karosseribredden var 201 cm ville det vært tydelig at bilens profil var ekstremt bred. Det er den ikke.
Det er fort bredden med innfoldede speil som er viktigst for folk. Med en i-Pace kommer man seg ikke inn i en garasje med 200 cm bred port, mens det gjør man med Model S.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

hemi

jeg hadde hva 2cm på hver side av bilen  med model s....  når jeg eide det, dette + crap kvalitet/kundeoppfølgning var bidragsytende til salg.

Det er også kuk å komme seg lett ut og inn, i garasjen da.

Forslag om større garasjer blir jo også nedstemt om dagen, de regner jo knapt parkeringsplasser til folk for tiden.. alle skal ta kollektivt må vite. selv her ute på bygda i bærum bygger de 0.8 per 100kvm nå på bekkestua. tragisk og lite gjennomtenkt, resultatet er at alle veier er igjennparkert med biler, ekstra stas nå på vintern.. men ifølge politikere bruker ingen bilen. såå..

Lepet65

Inge__1976

Dette er jo uten tvil den tøffeste elbilen som vil være å se på veiene i 2018. Ingen andre er i nærheten rett og slett.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA