Reservasjon av Audi e-tron

Startet av Trond.m, fredag 21. april 2017, klokken 09:17

« forrige - neste »

trd-73

Ser ut som du har rett, de har rettet artikkelen i cars nå. "E-Tron  All-electric SUV won't be at the show - but will be testing publicly on roads outside"

Djur1

Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

forzaman

Sitat fra: Djur1 på fredag 09. februar 2018, klokken 22:46
Hvor ser jeg reservasjonsnummeret?

Du må logge inn på «Min reservasjon» og klikke på «se/endre ordre». Da får du opp ditt reservasjonsnummer.

Amatøren

https://bilkjop.audi.no/shop/no/audi-e-tron-reservation/audi-e-tron

Trykk på "Minside" - Logg så inn.

Klikk på linken "Se på/endre"
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

PionerThink

Noen som har peiling på hvor mange reservasjoner som har kommet på e-tron til nå?
Leste inne på FB-gruppa for en tid tilbake at det var ca.3400 stk, men andre(bla media) snakker om enda flere?
Model Y LR Midn. Silver Met/Hvitt Interiør
Grå BMW i3 I01 2014-modell passert 146'km i daglig bruk i Kristiansand
Porsche Boxster 2011, Solskinnsbil

Siggen

Epost fra Audi i dag
SitatHei,

Lanseringen av Audi e-tron nærmer seg.

Du som har reservert en plass i køen for Audi e-tron vil ha en klar fordel straks vi åpner for bestilling.
Mange har naturlig nok spørsmål om bilen, utstyrsmuligheter, pris og tidslinjen videre.

I løpet av de neste tre ukene vil du få mer håndfast informasjon om bilen, i forbindelse med åpningen
av årets bilutstilling i Genève 6. mars og Audi AG sin årlige pressekonferanse 15. mars.

Vi vil fortløpende videreformidle denne informasjonen direkte til deg som står på reservasjonslisten.
Og vi legger ikke skjul på at dette er informasjon vi virkelig gleder oss til å dele med deg som venter på
Audi e-tron.

Dine tilbakemeldinger, idéer og innspill er verdifulle for oss, og vi hører gjerne fra deg via epost etron@moller.no.

Carkub

Audi e-tron levert mai 2019, egenspesifisert
Kia e-Niro "i familien" levert mai 2019

ArTa

Da stemte Cardekho infoen jeg postet her i forumet og ble utsatt for masse piss av enkelte.
15,. mar er datoen da big thing happens. :
BMW i4 m50 2022
BMW ix xDrive 50 2022
VW E-golf 2015
——————————————
BMW ix1

Vegar Beider

Sitat fra: ArTa på tirsdag 27. februar 2018, klokken 13:13
Da stemte Cardekho infoen jeg postet her i forumet og ble utsatt for masse piss av enkelte.
15,. mar er datoen da big thing happens. :

Øh, nei.

Audi sier det kommer mer informasjon både den 6. og den 15. Det har jo mange sagt lenge. Cardekho sier derimot at det blir lansering den 15. Det stemmer nok  ikke. De har nå endret artikkelen så vidt jeg kan se, de spesifiserer ikke at det er på pressekonferansen det skal skje. Men de sier fremdeles lansering den 15.

De sier også "The e-Tron was first showcased as a concept at the 2017 Shanghai Auto Show. "

Dette er jo bare tøv, konseptbilen ble som kjent avduket første gang på bilustillingen i Frankfurt i 2015.

Orbit

@Carkub: Sjekk søppelpostmappen din. Hos meg havnet e-posten der da den ikke sendes fra en moller.no server (selv om dette er avsenderadressen), men kommer fra mrbulknoscan29.infostorm.no (som driftes av Evry).
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Crown

Sitat fra: Orbit på tirsdag 27. februar 2018, klokken 14:01
@Carkub: Sjekk søppelpostmappen din. Hos meg havnet e-posten der da den ikke sendes fra en moller.no server (selv om dette er avsenderadressen), men kommer fra mrbulknoscan29.infostorm.no (som driftes av Evry).

Samme her. Havnet som spam på serveren min, ikke helt fornøyd med avsenderen og avsenderoppsett nei. Ser at de som har forsøkt å svare til etron@moller.no får svar at adressen ikke finnes også :-)
x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

Blade Runner

Sitat fra: Carkub på tirsdag 27. februar 2018, klokken 13:09
Noen andre med reservasjon som ikke har fått e-post?

Jeg har heller ikke fått noen epost. Har sjekket spamfilter og søppelkasse, men ingen spor av epost.

Carkub

Sitat fra: Blade Runner på tirsdag 27. februar 2018, klokken 21:10
Sitat fra: Carkub på tirsdag 27. februar 2018, klokken 13:09
Noen andre med reservasjon som ikke har fått e-post?

Jeg har heller ikke fått noen epost. Har sjekket spamfilter og søppelkasse, men ingen spor av epost.

Har nå kontaktet Audi/Møller. De skulle undersøke saken og var klar over at det var enkelte som av ukjent årsak ikke mottar utsendte e-post.

Supert at det legges ut her på forumet når det sendes informasjon så kan vi som ikke får den gi beskjed til Audi/Møller.
Audi e-tron levert mai 2019, egenspesifisert
Kia e-Niro "i familien" levert mai 2019

oll1954

Det virker som om utsendelsen av denne eposten gjøres fra de enkelte forhandlere. Noen er kjappe, og andre er mindre kjappe ... :-1:
Jaguar i-Pace reservert
Audi e-tron quattro reservert

Trond.m

Sitat fra: oll1954 på onsdag 28. februar 2018, klokken 21:28
Det virker som om utsendelsen av denne eposten gjøres fra de enkelte forhandlere. Noen er kjappe, og andre er mindre kjappe ... :-1:
Det stemmer nok ikke. I så fall er det rart at to forhandlere tilfeldigvis sender ut eposten samtidig den 27.2 kl 13:04.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA